SadamJR Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Haha! Jag kanske borde ändra från hårdvarulirare till reverbmissbrukare? 🙂 Jag ligger på sjukan gjorde en stor operation i magen igår, intensiven i natt. Brock på magmun så stort att hela magsäcken åkt upp genom magmunmen och låg änd uppe vid halsen! Men nu är det visst ok igen. 😉 Herrejävlar. RIP, eh, krya på dej menar jag.
CHAE Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 [...] Jag ligger på sjukan gjorde en stor operation i magen igår, intensiven i natt. Brock på magmun så stort att hela magsäcken åkt upp genom magmunmen och låg änd uppe vid halsen! Men nu är det visst ok igen. 😉 Fü för helvete, Nilsson 🙁 Krya på dig nu 🥰🙂 Där ser man man för mycket hårdvaruburkar kan göra. Akta er, ungdomar! 😮
Neosus Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Haha! Jag kanske borde ändra från hårdvarulirare till reverbmissbrukare? 🙂 Jag ligger på sjukan gjorde en stor operation i magen igår, intensiven i natt. Brock på magmun så stort att hela magsäcken åkt upp genom magmunmen och låg änd uppe vid halsen! Men nu är det visst ok igen. 😉 Krya på dig, Nilsson!
CHAE Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 (redigerat) Det låter illa Nilsson. Krya på dig. MM usch ja. Man kan lugnt säga att han överskred threshold:en där... 🙁 MM usch ja. Man kan lugnt säga att han överskred threshold:en där... 🙁 Too soon? 😕😱 Redigerat 25 september 2012 av CHAE
Frekvensspektrumanalysator Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 ja, fyfan, bli frisk så du kan fortsätta ratta!
Guitar Nilsson Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Skönt att ha med i-phone så man kolla längsta. JAG vill HA en TLM 49 NU!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zakyath Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Nån som har koll på hur det funkar med övertid? Jag jobbar på ett företag utan kollektivavtal och jag tror inte att det står något i mitt anställningsavtal om det (ska dubbelkolla när jag kommer hem). Kan min chef rent hypotetiskt tvinga mig att arbeta helger eller övertid om han tycker att det behövs? http://www.av.se/lagochratt/atl/kapitel03.aspx Haha! Jag kanske borde ändra från hårdvarulirare till reverbmissbrukare? 🙂 Jag ligger på sjukan gjorde en stor operation i magen igår, intensiven i natt. Brock på magmun så stort att hela magsäcken åkt upp genom magmunmen och låg änd uppe vid halsen! Men nu är det visst ok igen. 😉 skönt det det är bra igen! får du nå kul smärtstiillande då?
Micke H Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Jag tycker det är kul när olika företag jag handlat på online mailar mig och berättar att dom saknar mig. Då brukar jag maila tillbaka, och berätta hur det går på jobbet, och hur arbetet på skivan fortskrider.
Micke H Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Jag kan se framför mig hur de som saknat mig lyser upp och gläds åt att höra av mig igen. ☺️
CHAE Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Micke lockade hela familjen till gapskratt ☺️🥰
SadamJR Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Micke lockade hela familjen till gapskratt ☺️🥰 😠
CHAE Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 😆 YES det är andra gången jag får fram en smilfink från sadam. VINST!!! 🥰
Naymari Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Bara jag som har problem med reverb? Svårt att få det att inte låta reverb. Vill hitta ett reverb som får det att låta rum istället för reverb 😠
CHAE Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Bara jag som har problem med reverb? Svårt att få det att inte låta reverb. Vill hitta ett reverb som får det att låta rum istället för reverb 😠 Här har du, grabbhalva 🙂😛
Neosus Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Bara jag som har problem med reverb? Svårt att få det att inte låta reverb. Vill hitta ett reverb som får det att låta rum istället för reverb 😠 Jo, det finns alldeles för många skitreverb. Impulser finns ju massor som låter helt okej.
CHAE Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 (redigerat) Jag gillar mitt gamla CSR 🥰😑 Still going strong 🙂 Redigerat 25 september 2012 av CHAE
Guitar Nilsson Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 http://www.av.se/lagochratt/atl/kapitel03.aspx skönt det det är bra igen! får du nå kul smärtstiillande då? Moffe moffe automatiskt kontinuerligt in i ryggen! En maskin pumpar på.
Recommended Posts