Neosus Postat 19 september 2012 Postat 19 september 2012 Det tog mig ungefär 2 timmar att ladda ner iOS6 men nu är det klart iallafall såatte... jorrå... Blev det bättre då? Njae ingen aning. 😕😱😊😆😄☺️😳😐🙂 fikasugen.nu 😏
Neosus Postat 19 september 2012 Postat 19 september 2012 xD Här fikas det på sånna här. ☺️ JASSÅ?? 😳 :blink: 😳 :blink: va GOTT!! 😄☺️
Memphis Postat 19 september 2012 Postat 19 september 2012 Som fan! Så jälla gott e det! Me smör och ost på! ☺️
Neosus Postat 19 september 2012 Postat 19 september 2012 Som fan! Så jälla gott e det! Me smör och ost på! ☺️ Men de e int jul ÄN! 😠 ..nu ska ja koka fika. ☺️😑
Neosus Postat 19 september 2012 Postat 19 september 2012 10 döskallar till så kan jag uppgradera! Woho! 😳
CHAE Postat 19 september 2012 Postat 19 september 2012 Grattis som fan, Nay! Fuck bilderna; jag vill höra ljudexempel! 😠😛
CHAE Postat 19 september 2012 Postat 19 september 2012 Nu har jag mixat bort mig bara för det 😏 Blir så förbannad! 😠 Imorrn är det på't igen 🙂 Nu: typ sova 😕
Neosus Postat 19 september 2012 Postat 19 september 2012 Typ: nu sova.............redan? 😳 Nu sitter du OPP en stund te.. 😠
CHAE Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Well, jag somnade aldrig 😊 Däremot så provade jag tockenhäringa Voxengo EQ:n som MAH LAZER tiospade om och o'boy vilekt lyft. Trodde aldrig att M/S-EQ:ing kunde vara så kraftfullt. Öppnade upp oerhört skönt på sidorna. Fick visserligen städa undan lite (reverbsvansar, lågbas samt lite mid) i grundmixen men jävlar i havet vilken plugg!!!! 😮🥰 Känns som om jag börjar haja det här med mastrings-EQ. Ska genast meddela MGP 🙂
Neosus Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Tusiken va kul, Chae! 😄 ...men vahettere... gå å lägg dig nu! 😠😄 ...jaa ja ska lägga mig oxå. 😱
Neosus Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Det här med att eq:a m/s har jag int riktigt hajjat förresten. 😳 Men jag kan ta det nån annan gång.. 😑
CHAE Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Jag vet; jag är nöjd som fan med den där pluggen 😄 JajajaJAAAAAA 😠😛 Gå mandel!
CHAE Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Kanske kunde fixat upp vollen på sången i första verserna men va fan... XD Ville inte gå på för hårt med EQ:ingen såhär i början. Babysteps, min käre Grahn. Babysteps 😑 http://soundcloud.com/elfwingson/tusen-ljus-och-trettio-cigg (<- min allra första låt som jag skrev på swensko 🥰 ) I'm getting there känns det som i alla fall. Alltid något 😑 Ang. M/S-EQ: som jag fattade det som så EQ:ar man M(id) för sig och S(ide) separat. Eller bara en utav dem om det nu skulle behövas. Som sagt så fick jag städa undan rejält. Det var en massa saker jag hörde som jag slarvat med. Lyfte mina synthar och OH:t i just den här låten. Någonting jag är så jävla rånöjd med så är det basen. Tjockisbasfläsk ftw, liksom! Mvh Baschae
Neosus Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Kanske kunde fixat upp vollen på sången i första verserna men va fan... XD Ville inte gå på för hårt med EQ:ingen såhär i början. Babysteps, min käre Grahn. Babysteps 😑 http://soundcloud.co...ch-trettio-cigg (<- min allra första låt som jag skrev på swensko 🥰 ) I'm getting there känns det som i alla fall. Alltid något 😑 Ang. M/S-EQ: som jag fattade det som så EQ:ar man M(id) för sig och S(ide) separat. Eller bara en utav dem om det nu skulle behövas. Som sagt så fick jag städa undan rejält. Det var en massa saker jag hörde som jag slarvat med. Lyfte mina synthar och OH:t i just den här låten. Någonting jag är så jävla rånöjd med så är det basen. Tjockisbasfläsk ftw, liksom! Mvh Baschae Låter bra det där! 😄🥰 NU: gonuts! ☺️
CHAE Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Låter bra det där! 😄🥰 NU: gonuts! ☺️ Täääck! Gå mandelflarn, Grahn! Herrå
joachime Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Soundcheck på TV4. Håll utkik efter ståtligt skägg ca kl 7:45.
Linus Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 (redigerat) Soundcheck på TV4.Hälsa Jon 🙂Håll utkik efter ståtligt skägg ca kl 7:45.Recording... Redigerat 20 september 2012 av Linus
joachime Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Härligt! Men tyvärr missade jag leverera hälsningen. 🙁
SadamJR Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Det fanns iallafall inga smilfinkar på den tiden.
Recommended Posts