Micke H Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 Mars indeed. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 @Nay: Njaa, nya och nya. Jag brukar byta var tredje månad. Då upplever jag att de har tappat briljansen och pajar mer än vad de tillför. Så mitt svar blir "halvgamla". Jag har bara bytat en gång sen jag köpte min yamma- akke. Till d'addario, just for the sake. Men jag gillar på akkar när de förlorat briljansen. nya strängar på en western- blir alldeles för bright. De ska låta lite knackigt och gammalt 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 Mäh åååååh, kör ju också D'Addario 🥰 När gifter vi oss? 😄 Hm, knackigt och gammalt kanske kan vara ball för någon typ av låt men jag känner att jag inte har råd att få en taskig gitarrtagning p g a gamla strängar. Sitter ju redan i ett halvtaskigt rum och trackar ackeguror. Dumt att späda på helvetet, liksom 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 Mäh åååååh, kör ju också D'Addario 🥰 När gifter vi oss? 😄 Hm, knackigt och gammalt kanske kan vara ball för någon typ av låt men jag känner att jag inte har råd att få en taskig gitarrtagning p g a gamla strängar. Sitter ju redan i ett halvtaskigt rum och trackar ackeguror. Dumt att späda på helvetet, liksom 😛 🥰 Jag tycker gitarrinspelningar med en akke med nya strängar låter skit. Alldelles för mycket missljud från nya. Äldre strängar låter bättre i alla lägen. Punkt! Sålänge de inte är uttöjda och håller stämmningen ofc 😮 ☺️ 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 4-5 timmar spel, sen låter de bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 4-5 timmar spel, sen låter de bra På en elgura ja 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 tycker det gäller ganska bra för nylon/stål också, så länge man inte köper direkt fizziga strängar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 tycker det gäller ganska bra för nylon/stål också, så länge man inte köper direkt fizziga strängar.. D'addario är inte fizziga. jag är bara ett fan av det mörkare klangen från gamla strängare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 joo vissa d'addario är ju det! det finns ju strängar som låter mörkare redan från början Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 joo vissa d'addario är ju det! det finns ju strängar som låter mörkare redan från början Jag tycker d'addario är bäst 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 ja men det finns ju vissa d'addario som låter ljusare, och vissa d'addario som låter mörkare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 Kanske 😮 Använder: http://ordermusic.se/produkter/gitarr/tillbehor/strangar/elgitarrstrangar/3-d-pack-exl110-3d till elisar http://ordermusic.se/produkter/gitarr/tillbehor/strangar/stalstrangar/phosphor-bronze-ej16 till akken 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 de är väl ganska ljusa, köp flat tops, gypsy jazz eller silk & steel istället! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 men va int så himla sträng HAHAHAHAHAHAHA ...fölåt! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 tror jag ska börja sälja cigaretter med lokalbedövande. vad tror ni om det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 bra mot tandvärk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 bra mot tandvärk, för rökare med halsont, för barn som vill komma in i rökningen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 (redigerat) med mintsmak. halstablettsmak samt döpa cigaretterna till blå blend Kan bli en hit... Redigerat 15 september 2012 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 [...]blå blend [...] 😆 WT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 Roliga djur. http://www.expressen.se/nyheter/tokiga-djuren-som-alskar-att-sta-i-centrum/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 (redigerat) Är så jefla nöjd med bl a sista reffen i den här låten. Ibland kan det vara nyttigt att gå tillbaka och städa upp och lägga om grejer 🙂 Då lyfter det... Redigerat 15 september 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 Man blir lite lissen när men ser en grupp sångare som sjunger i samma toner. Blir ännu mer lissen när de skiljer någon cent ifrån varandra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 Beror väl på sammanhanget? Ibland kan en hockeykör sitta helt rätt. Fast i fel sammanhang kan det bli helt fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 Beror väl på sammanhanget? Ibland kan en hockeykör sitta helt rätt. Fast i fel sammanhang kan det bli helt fel. På en fotbollsmatch? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 Beror väl på sammanhanget? Ibland kan en hockeykör sitta helt rätt. Fast i fel sammanhang kan det bli helt fel. Inte på ishockeymatch tho 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 september 2012 Dela Postat 15 september 2012 Typ ja fast nej och ja samtidigt! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts