SadamJR Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 -Hitta på många roliga grejer me tjejen, -Penisförstoring. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 UF företag nu i trean. Jag är VD 😎 Grymt! 😄 Jag hade också det, rätt kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Jag föredrar att vara Chef i tvåan... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 [Citerat citat utan att skriva något] Jag väntade på att någon skulle associera där. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Grymt! 😄 Jag hade också det, rätt kul! Detta är dock en företagsidé jag (vi) tänkt bygga vidare på i framtiden. Vad gjorde du för något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Jag föredrar att vara Chef i tvåan... 😑 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 (redigerat) Detta är dock en företagsidé jag (vi) tänkt bygga vidare på i framtiden. Vad gjorde du för något? Vi designade en produkt och fick den tillverkad. Ställde ut på mässor och vann innovationspris mm. Var en kombinerad äggkopp och värmeljusstake. 😄 Idén av också att den bestod av två likadana delar som man satta ihop, vilket gjorde den relativt billig att tillverka. Sålde massor av dom så tjänade en go slant på det också. Det var kul! Redigerat 12 september 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 (redigerat) Fika, avla fram en superunge till (sedan får det vara nog), kanske köpa en gitarr till... Högst eventuellt köpa hus någonstans. Alt. sommarstuga. Låter som kanonplaner Chae. 🥰 En på jobbet kallade idag sitt barn för klängande koala. 😆 Med glimten i ögat förstås. 😄 Redigerat 12 september 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Vi designade en produkt och fick den tillverkad. Ställde ut på mässor och vann innovationspris mm. Var en kombinerad äggkopp och värmeljusstake. 😄 Idén av också att den bestod av två likadana delar som man satta ihop, vilket gjorde den relativt billig att tillverka. Sålde massor av dom så tjänade en go slant på det också. Det var kul! Vilken jävla kombo! XD Trevligt though! 😄 Vi ska göra ett produktionsbolag som hjälper osignade Småband med inspelning och Bokning till en relativt billig slant. Sen även distribution. Men då måste vi arbeta fram något typ av kontrakt. Jag ska ha hand om inspelningen och styra och ställa, eftersom det var min idé! Sen har vi en på Bokning, och ekonomi. Och en på teknik (i samarbete med mig) A&R. Sen ska vi tillsammans hjälpa till med marknadsföring och låtskriveri! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 cool Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Vilken jävla kombo! XD Trevligt though! 😄 Vi ska göra ett produktionsbolag som hjälper osignade Småband med inspelning och Bokning till en relativt billig slant. Sen även distribution. Men då måste vi arbeta fram något typ av kontrakt. Jag ska ha hand om inspelningen och styra och ställa, eftersom det var min idé! Sen har vi en på Bokning, och ekonomi. Och en på teknik (i samarbete med mig) A&R. Sen ska vi tillsammans hjälpa till med marknadsföring och låtskriveri! 🙂 Jo, det var en skön kombo. xD Låter som en jättekul idé Nay! Och kommer nog vara otroligt lärorikt. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Feber = Ölhåla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Jo, det var en skön kombo. xD Låter som en jättekul idé Nay! Och kommer nog vara otroligt lärorikt. =) Jo, tror det kommer bli intressant! Har redan 2 inspelningsjobb på g till företaget! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Vi designade en produkt och fick den tillverkad. Ställde ut på mässor och vann innovationspris mm. Var en kombinerad äggkopp och värmeljusstake. 😄 Idén av också att den bestod av två likadana delar som man satta ihop, vilket gjorde den relativt billig att tillverka. Sålde massor av dom så tjänade en go slant på det också. Det var kul! Det där ser helt livsfarligt ut för den som är det minsta morgontrött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Tyx ha hamnat i en fejd. https://www.studio.se/index.php/topic/96186-vilken-musikstil-tror-ni-kommer-vara-inne-om-10-ar/page__st__30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Tyx ha hamnat i en fejd. http://forum.studio....ar/page__st__30 Så länge du inte påpekar att han saknar perspektiv 🙂 Det där ser helt livsfarligt ut för den som är det minsta morgontrött. 😆 :lol: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Iphone 4 gratis hos Apple???? http://store.apple.com/us/browse/home/shop_iphone/family/iphone/iphone4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Iphone 4 gratis hos Apple???? http://store.apple.c.../iphone/iphone4 Gotta catch 'em all 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Gotta catch 'em all 😛 Är nog bara tryckfel, eller bara i USA. På den svenska kostar den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 (redigerat) Är nog bara tryckfel, eller bara i USA. På den svenska kostar den! Allt kostar på svenska 🙂😆 Redigerat 12 september 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Yeah! Fikat n- bollar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 (redigerat) Yeah! Fikat n- bollar! "N'bollar".... 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 HAHAHAHAAA det var roligt! Redigerat 12 september 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Allt kostar på svenska 🙂😆 Det blir 45:- 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Ajfånen känns lång nu med extra raden där! 😕 ...kan man snacka längre med den? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Det blir 45:- 😑 Har inga kontanter 🙁 Tar du kort? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Har inga kontanter 🙁 Tar du kort? 😕 ...eller lång? HAHhahah....aha....heh..... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 :erik: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 Tyx ha hamnat i en fejd. http://forum.studio....ar/page__st__30 jag minns inte mycket konkret fakta från när jag läste musikvetenskap, vad jag däremot minns är faktumet att han har fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 (redigerat) jag minns inte mycket konkret fakta från när jag läste musikvetenskap, vad jag däremot minns är faktumet att han har fel. ...säger vår man på plats; Zakyath. Och nu vidare till Grahn med segmentet "vad jag ser från mitt fönster". Varsågod, Grahn, take it away 🙂 Redigerat 12 september 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 september 2012 Dela Postat 12 september 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts