SadamJR Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 (redigerat) Försöker du säga att jag borde raka mig? Kanske 😮 Men i ditt fall räcker det nog med att du tar en grov handduk och gnuggar lite så försvinner det av sig själv.... 😆 :lol: Redigerat 10 september 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 (redigerat) Naymari 1 day ago Stråkarna skulle gömt sig som en matta i bakgrunden. De är alldeles för "in your face" För tillfället. CHAE 1 minute ago @Naymari: Jag tycker att DU ska gömma dig under en matta. DU är alldeles för "in my face" för tillfället"...XD Ska aaaaaaaaaaaaldrig light-trolla Nay igen, promise 😑😛🥰 Redigerat 10 september 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Kanske 😮 Men i ditt fall räcker det nog med att du tar en grov handduk och gnuggar lite så försvinner det av sig själv.... Blanda inte in mig i dina konstiga könssjukdomar. Min polare har ju vart med i Allsång, kom jag på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Blanda inte in mig i dina konstiga könssjukdomar. Min polare har ju vart med i Allsång, kom jag på. http://www.youtube.com/watch?v=tGQy3pTkH98 Jo, jag är nog rädd att du måste testa dig 😕🙁 XD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Sista gången jag använder din handduk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Sista gången jag använder din handduk. vafan... 😠 Jag trodde att vi hade något speciellt du och jag 🙁 :( 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 VILKEN KALLE? VILKEN KALLE? AAARG 😠 :angry: 😠 Sååå...dåligt. 😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Naymari 1 day ago Stråkarna skulle gömt sig som en matta i bakgrunden. De är alldeles för "in your face" För tillfället. CHAE 1 minute ago @Naymari: Jag tycker att DU ska gömma dig under en matta. DU är alldeles för "in my face" för tillfället"...XD Ska aaaaaaaaaaaaldrig light-trolla Nay igen, promise 😑😛🥰 😆 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 vafan... 😠 Jag trodde att vi hade något speciellt du och jag 🙁 :( 🙁 Ja, den där specifika könssjukdomen var ganska så speciell. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Undrar om Olsberg fick det där meddelandet som MGP (?) skickade ang. Lundin.. Om det nu verkligen var MGP som var sign. BackOff...?? 😳😕😱 Mystiken tätnar 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 VILKEN KALLE? VILKEN KALLE? AAARG 😠 :angry: 😠 Sååå...dåligt. 😆😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 (redigerat) 😆 xD 🥰 XD Snart får jag hela Nay's crew på mig och då är jag rökt 🙁 Faaaast iofs; vad ska de göra... Gråta ihjäl mig? 😳😱😛 Ja, den där specifika könssjukdomen var ganska så speciell. xD 😕 XD Redigerat 10 september 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Head bang slow mo. Låter som en våldsam sexställning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Head bang slow mo. Låter som en våldsam sexställning. DU kan va! 😠 Ptja, du torde ha koll på det våldsamma 😛😆 BDSM-korset står kvar i hallen antar jag 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 DU kan va! 😠 Ptja, du torde ha koll på det våldsamma 😛😆 BDSM-korset står kvar i hallen antar jag 😕 Nej, jag glömde det hemma hos din mamma senast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Vitto skulle det ha stått Så fruktansvärt coolt det vore då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Nej, jag glömde det hemma hos din mamma senast. 😮 Vitto skulle det ha stått Så fruktansvärt coolt det vore då 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Pynta 1200 och få den här rösten på Edra demos 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Pynta 1200 och få den här rösten på Edra demos 🙂 1200 är vad JAG ska ha med den rösten 😆 Nämen vahettere.. måste nog koka mer akffe... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Gör en hink åt mig också. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 M´kay! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Gör en hink åt mig också. 😑 Går det bra med en blå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Går det bra med en blå? Jag vet inte vad du brukar ha i kaffet, men det får gärna vara svart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 M´kay! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 A sip of coffee, Immediately wakes. It’s a close companion, with the tired and breaks. Is it the taste, or is it the scent, Announces each morning, wide-eyed intent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 MickeH goes haiku 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 MickeH goes haiku 😮 Det är ej haiku Fem sju fem stavelser ju Skilj på dikt/haiku Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts