CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Till dig eller till ungen? Förhoppningsvis mig... 😕😳 akffe Jäpp 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Bra idé, det verkar inte som om koppen fyller sig själv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Haha! Dax att sätta en gräns? Låten är riktigt bra! Gillar den! 🙂 Jag sjöng bitvis som döva utvecklingsstörda gör. Gjorde om det lite bättre. Bättre ljud på allt. Nu är det nog kört för mig att få det bättre. Nu är även jag frälst på M/S stereo. Kan få min sopiga akust att låta ganska fint ju! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Jag sjöng bitvis som döva utvecklingsstörda gör. Gjorde om det lite bättre. Bättre ljud på allt. Nu är det nog kört för mig att få det bättre. Nu är även jag frälst på M/S stereo. Kan få min sopiga akust att låta ganska fint ju! ☺️ M/S is teh grej 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Jag föredrar Apple. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Jag sjöng bitvis som döva utvecklingsstörda gör. Gjorde om det lite bättre. Bättre ljud på allt. Nu är det nog kört för mig att få det bättre. Nu är även jag frälst på M/S stereo. Kan få min sopiga akust att låta ganska fint ju! ☺️ Ja det låter bra om akken! Fast jag gillar när du spelar på munspelet oxå som i den förra versionen.. Blir mer levande! Bra jobbat ändå! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Nu är det min tur att spamma Nay... 😛😄🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 🙂 @Nilsson: lyssna as we speak 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Va GOTT!!!! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 XD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 XD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 "Euphoria fluid". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Nu är det min tur att spamma Nay... 😛😄🥰 Ser det! 🥰 verkar inte kunna svara från tfn dock! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Vad dålig musik de fått på det här biljardhaket 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Ser det! 🥰 verkar inte kunna svara från tfn dock! 😮 Kool & the Gang 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Kool & the Gangbang 😑 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Le bohored. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 😮 😮😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 VA GÖR DU CHAE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 😲😮😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 (redigerat) VA GÖR DU CHAE! Inte alltför mycket. Fikar akffe och en kamelbule. Vi ska tvätta lite och packa om väskorna för på onsdag drar vi till västkusten och hälsar på tjejens syskon, föräldrar etc... insh'allah ☺️ VA GÖ DU SJÄLV?! 😮 Redigerat 10 september 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Hört från ettorna: "ey, du behöver inte mastra om du kan mixa" 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Hört från ettorna: "ey, du behöver inte mastra om du kan mixa" 😑 Slussa gärna vidare denna info till MGP 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Slussa gärna vidare denna info till MGP 🙂 Hahahahaha! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Inte alltför mycket. Fikar akffe och en kamelbule. Vi ska tvätta lite och packa om väskorna för på onsdag drar vi till västkusten och hälsar på tjejens syskon, föräldrar etc... insh'allah ☺️ VA GÖ DU SJÄLV?! 😮 Umgås lite med min polare Kalle. Jag kallar honom Boll-Kalle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Hahahahaha! 😆 XD 😉 Umgås lite med min polare Kalle. Jag kallar honom Boll-Kalle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 XD 😉 Försöker du säga att jag borde raka mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 10 september 2012 Dela Postat 10 september 2012 Macen är lite dum på ett vis. När jag rippat in låtar i PCn så räcker det att hålla muspekaren på låten i fråga så kommer det upp en liten skylt som visar om det är WAV eller MP3 och hur stol filen är. I Macens I-Tune visas inget sånt. Men jag inbillar mig att MP3 ripparna blir bättre i Macen än min gamla laptop... Hör ingen skillnad i MACen, i laptopen distade cymbalerna tydligt i MP3orna. Fast det är klart, det är ju inga cymbaler alls Lugnet efter stormen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts