Micke H Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Du är inte lite desperat va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 HEJ ZAK! Hehehe. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Du är inte lite desperat va? Det är vi alla, egentligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 hey ney 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Du är inte lite desperat va? Not really, no. Kan inte en kul bild bara få vara en kul bild utan att man måste tolka in massa saker? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 hey ney 😮 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Not really, no. Kan inte en kul bild bara få vara en kul bild utan att man måste tolka in massa saker? Jaja, whatever. Jag bara jävlas med dig. Öm tå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Jaja, whatever. Jag bara jävlas med dig. Öm tå? Inte direkt, nej. Men vi känner inte varandra så det är svårt att känna av när någon retas eller när någon menar allvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Not really, no. Kan inte en kul bild bara få vara en kul bild utan att man måste tolka in massa saker? ...det beror ju på vem den kommer ifrån 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Inte direkt, nej. Men vi känner inte varandra så det är svårt att känna av när någon retas eller när någon menar allvar. Allt du skriver här handlar om att ligga. Typ. Sen har jag svårt att hålla fingrarna ur syltburken, dvs peta lite på getingboet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Inte direkt, nej. Men vi känner inte varandra så det är svårt att känna av när någon retas eller när någon menar allvar. Du är inte lite desperat va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Allt du skriver här handlar om att ligga. Typ. Sen har jag svårt att hålla fingrarna ur syltburken, dvs peta lite på getingboet. Jag ger mig. Finns en anledning till att jag inte trivs i Längsta lika bra som jag brukade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Jag ger mig. Finns en anledning till att jag inte trivs i Längsta lika bra som jag brukade. Ouch. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Jag ger mig. Finns en anledning till att jag inte trivs i Längsta lika bra som jag brukade. Vi alla gillar dig mickeH! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Ja, jag har inget emot någon. Fast jag tycker faktiskt att sexism är ganska tråkigt, tillochmed när det är med "glimten i ögat". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Den som jävlas med MickeH kommer jag att hoppa på. Bara så att ni vet. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 😄🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Vi alla gillar dig mickeH! 🥰 Jäpp! 🙂🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Ja, jag har inget emot någon. Fast jag tycker faktiskt att sexism är ganska tråkigt, tillochmed när det är med "glimten i ögat". låter rimligt. tror dock inte micke tänkte en sekund på att någon kunde ta illa vid sig av bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Ok. Det här är fel ställe att sitta och ha "politiska diskussioner". Carry on, As you were.. osv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 nja, inte nödvändigtvis. men om du skriver något jag blir upprörd av och jag väljer att dra till med en kommentar som du blir upprörd av, utan att ens nämna att jag var upprörd över det du sa, hur kan det bana någon annan stans än till konflikt? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Vad menar du nu? Jag är inte upprörd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 jag fick intrycket av att du tyckte bilden micke la upp var upprörande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 8 september 2012 Dela Postat 8 september 2012 Jaha, ja, den var inte speciellt kul. Men upprörd, nej, det har jag slutat bli här på forumet. Jag borde kanske använda mer smileys samt sluta utgå ifrån att folk förstår vad jag menar när det oftast inte är så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts