slejnard Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 ok. då kan vi tjata om annat. jag äter yoggi å cerials med fil! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Var är chae? Jag tror han hänger med Uffe Balla Balla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 var hänger grahn ikväll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Var är chae? Kan ingen ringa och fråga? Jag kan hälsa att du saknar honom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 skumt att jag å linus skrev hänger samtidigt. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 mål igen av zlatan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 skumt att jag å linus skrev hänger samtidigt. 😮 Gött häng här ikväll 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Jag kan hälsa att du saknar honom! Är jag den enda? Nu gjorde zlatan mål igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Är jag den enda? Nu gjorde zlatan mål igen. Nejdå 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 det gjorde han visst! saknar åxå chae! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Kan slänga iväg ett mejl till honom. Någon som vill ha med något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Kan slänga iväg ett mejl till honom. Någon som vill ha med något? Nä, inte direkt. Det är bara det att han inte har varit borta en timme i sträck det sista året, och nu har han varit borta en vecka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Det gamla vanliga. Inget att tjata om. Jag tror du behöver hitta på lite mer saker om dagarna. Då kanske den saken löser sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Kan slänga iväg ett mejl till honom. Någon som vill ha med något? Säg att varje vaken stund utan CHAE's närvaro är en evighet i helvetes varma eldar. Säg att Längsta utan CHAE är som kaffe utan mjölk, eller kärlek utan kyssar. Säg att jag drömmer om den dag han återvänder till oss. Eller näe, säg ingenting av det. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Gokväll! Nu är jag vän med MikeyGoesPro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Jag tror du behöver hitta på lite mer saker om dagarna. Då kanske den saken löser sig. Tack för omtanken. Problemet är att hälsan sätter käppar i hjulet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 😄 ninjorna haglar,,, Gokväll! Nu är jag vän med MikeyGoesPro. hade inte han slutat på forat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Tack för omtanken. Problemet är att hälsan sätter käppar i hjulet. Okej, tråkigt att höra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Gokväll! Nu är jag vän med MikeyGoesPro. Och jag är vän med dej och h77. Vetefan hur det gick till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Säg att varje vaken stund utan CHAE's närvaro är en evighet i helvetes varma eldar. Säg att Längsta utan CHAE är som kaffe utan mjölk, eller kärlek utan kyssar. Säg att jag drömmer om den dag han återvänder till oss. Eller näe, säg ingenting av det. Jag ska citera detdär. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Jag såg ett Mikey Goes Pro inlägg förut idag, o klickade på hans profil. Stod inget om att han var avaktiverad, senast aktiv 26 aug stod det. Och att bli vän med honom gick bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 ååkaj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Jag såg ett Mikey Goes Pro inlägg förut idag, o klickade på hans profil. Stod inget om att han var avaktiverad, senast aktiv 26 aug stod det. Och att bli vän med honom gick bra. Nu är jag ju ännu mera smickrad att du la till mej som vän. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Nyss skickade jag ett meddelande till Mikey. Det gick det med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Nyss skickade jag ett meddelande till Mikey. Det gick det med. Han kanske flyttar in endera dan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 fantastiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Här är han, han verkar inte alls avregistrerad https://www.studio.se/index.php/user/28345-mikeygoespro/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 Här är en sida för fans http://www.deliriousmusicproject.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 september 2012 Dela Postat 2 september 2012 tycker han verkar ge sken av att va bättre på att mixa/mastra än vad han är. du gör bättre grejer nilsson! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts