Naymari Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Jupp, gillade inte vansinnet längst upp på graferna 😄 skitbra länk: http://www.oliverprime.com/prd/ reglarna gick bara på ett par hundralappar på byggmax 😎 Haha, nä vansinnet såg lite vansinnigt ut! 😛 Vart ska du ha dem? taket eller ryggen? Jag funtar på diffusering efter jag behandlat taket, Som jag inte listat ut hur jag ska göra 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Jupp, gillade inte vansinnet längst upp på graferna 😄 skitbra länk: http://www.oliverprime.com/prd/ reglarna gick bara på ett par hundralappar på byggmax 😎 Kul om man ska diffusera ner i mellanregistret. 1,5 meter djup! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Hur tung blir den förressten FSA? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Hur tung blir den förressten FSA? 😱 Den blir tung 🙁 Inget jag vågar sätta upp i ett gipstak direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 G'morrn längstah! 😄 Jävligt bra helg: kräftskiva med goda vänner i lördags (jag åt bara två kräftor men åt och drack desto mer av allt annat ☺️ ) och spelkväll igår. Häääälit'! Fan va nice me Kräftskiva! Vill också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 fasen det lät bra det där memphis! 😮 😮 Tack som tusan Slejjissimo! 😄 Har tänkt att fixa kvinnlig sång till den, känner en som sjunger bra. Kan bli ball! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 (redigerat) Undrar hur fräck jag var nu? Vår sångerska, som egentligen inte är vår sångerska utan bara hjälper oss med skivan, frågade precis om hon fick höra av sig till vår ljudtekniker och be honom göra en grovmix av ett par låtar som hon kan använda för att visa upp för en producent. Jag sa att det var helt ok, så länge hon betalade eventuella extrakostnader. Det kanske var dumt? Hon är ju inte med i bandet, och hon kommer ju använda det helt för egna syften som inte gynnar bandet. Jag menar, ska vi betala det? Redigerat 20 augusti 2012 av Micke H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Det kanske var dumt? Hon är ju inte med i bandet, och hon kommer ju använda det helt för egna syften som inte gynnar bandet. Jag menar, ska vi betala det? Ni kan betala in natura. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Ni kan betala in natura. Då betalar jag nog helst till producenten, han är snyggare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Den blir tung 🙁 Inget jag vågar sätta upp i ett gipstak direkt. Det jag är rädd för också. Mitt tak är träpanel limmat i några reglar. Det vågar man inte heller. Mitt tak pallar nog inte ens liknande absorbenter som jag har nu. jag måste nog tejpa upp arualex skum i taket. Men jag får ingen luftspalt och de går icke och fästa på icke-destruktivt sätt. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Det är ju omöjligt välja en, men den här kommer högt: http://www.youtube.com/watch?v=l45ZmjkaOIk Är väl inte riktigt min grej, men ändå rätt bra. Kanske ska lyssna lite mer på dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Här kommer ett utkast på min flippade Dupstep-Drum N Bass-låt. Försökte göra något eget. Rätt nöjd hittills, förutom med droppet, det saknas något där. Har inte lyckats ratta till wobble-raw-basen ordentligt, vill ha mer klös och attityd i den. Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Rätt kul mix tycker jag. Hur definierar du dubstep? Har fortfarande inte fattat det där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Rätt kul mix tycker jag. Hur definierar du dubstep? Har fortfarande inte fattat det där. Hehe, kul att höra Saddam. 😄 Jadu, svår fråga, men Wobblande bas och flippade grejer? xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Denna låten är väl mer Drum n bass än Dubstep dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Hehe, kul att höra Saddam. 😄 Jadu, svår fråga, men Wobblande bas och flippade grejer? xD Blev inte så mycket klokare men det är väl så med dubsteb. Tyckte musicgubben kom in ett par ggr för mycket, och sen hörde jag nästan ingen bas alls. Vad betyder wobblande förresten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Denna låten är väl mer Drum n bass än Dubstep dock. Tyckte det lät så, utom det där mittpartiet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Löst prublemet med monitorn Memph Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Blev inte så mycket klokare men det är väl så med dubsteb. Tyckte musicgubben kom in ett par ggr för mycket, och sen hörde jag nästan ingen bas alls. Vad betyder wobblande förresten? 😛 Okej, bra notiser, ska kanske ändra lite då. Wobblande är ju en effekt med LFO på basen. Kolla på youtube. Orkar inte länka. xD Löst prublemet med monitorn Memph Nä, har inte det. 🙁 Det funkade i några dagar men har kommit tillbaka. Det sjuka är att den funkar i typ 5 min, sen smäller det och den lägger av. Vette fan vad jag ska göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Nä, har inte det. 🙁 Det funkade i några dagar men har kommit tillbaka. Det sjuka är att den funkar i typ 5 min, sen smäller det och den lägger av. Vette fan vad jag ska göra. Gillar att jag glömde frågetecken. Det ser så jävla jobbigt ut utan. xD Men ajaj 🙁 inte bra. Har du kollat med din dealer? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 En snus på det va? ☺️ Klockan NIO ska ja se DALLAS!! JAPPPPPPP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 Gillar att jag glömde frågetecken. Det ser så jävla jobbigt ut utan. xD Men ajaj 🙁 inte bra. Har du kollat med din dealer? 😮 Trodde du var för lat för att lägga ett frågetecken. 😛 Min garanti har gått ut skulle jag tro men ska nog höra me dom. De kan nog skicka in den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 En snus på det va? ☺️ Klockan NIO ska ja se DALLAS!! JAPPPPPPP Det är lillyhammer samtidigt i svt som är riktigt kul, men det är många repriser på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 augusti 2012 Dela Postat 20 augusti 2012 En snus på det va? ☺️ Klockan NIO ska ja se DALLAS!! JAPPPPPPP riktigt gott me en snus assåh 😄 dallas. haha man kanske ska ge det en chans. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts