Neosus Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 (redigerat) Jaså jaha.. Har bara för mig att vi hade en diskussionen gång och då sa någon (grahn?) att "annars så gör man som mickeh och har ingen stärk alls utan kör allt genom multi-effekten" Slut på det fira citatet Multieffekt rakt in i pa:t. Fast det kräver sin monitorlyssning då. Just nu kör jag som micke, multieffekt rakt in i en marshalltopp (som jag glömt namnet på) och en laneylåda (som egentligen är för bas hahah......såatte...) Men jag kör lite halvdistat på toppen. He fonka! Och en massa ninjor på det! ☺️ Redigerat 8 augusti 2012 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 KAN DET SLUTA REGNA NÅN GÅNG! Vi skrev just om varandra ☺️😑 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 Jupp, läste PRS istället för JVM av nån anledning. Min multieffekt BOSS GT-8 gick in i en clean kanal på JVM:en. Jasså jaha, men d¨åså! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 FSA tänker på ett helt annat plan än oss andra 😑😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 hum dags att ta en snus och plugga tills man däckar kanske.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 Multieffekt rakt in i pa:t. Fast det kräver sin monitorlyssning då. Just nu kör jag som micke, multieffekt rakt in i en marshalltopp (som jag glömt namnet på) och en laneylåda (som egentligen är för bas hahah......såatte...) Men jag kör lite halvdistat på toppen. He fonka! Och en massa ninjor på det! ☺️ Aaaa 'kej... Fränt av mig att nästan citera rätt och att det var du som sa det... High five:ar mig själv på den alltså ☺️ Sent igår satt jag och laborerade med den där Marshall-preampen; he fonka osså bra :)Förvånansvärt klar och stark clean-kanal 😮 Har inte provat att fronta den mot en cab men det kanske händer en vacker dag. I nuläget så blir den för för övning. Just like that 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 High five:ar mig själv på den alltså ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 SKulle va snygg som en gaddning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 Sent igår satt jag och laborerade med den där Marshall-preampen; he fonka osså bra :)Förvånansvärt klar och stark clean-kanal 😮 Ja tusiken! Verkar vara en bra grej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 KAN DET FUCKING SLUTA REGNA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 KAN DET FUCKING SLUTA REGNA! Jodå! Det kommer att sluta snart.. Det är jag rätt så säker på. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 KAN DET FUCKING SLUTA REGNA! Regnet kanske bara är du som bölar? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 SKulle va snygg som en gaddning. "Self-five"?? 😳 Ja tusiken! Verkar vara en bra grej! Mmm lite ball är den. Tror inte att den tillverkas längre. Såg ett exemplar på vend för ett halvår sedan typ. Hittade min DRP-1:a i en secondhand-butik för instrument/studiogear för en spottstyver 🙂 KAN DET FUCKING SLUTA REGNA! VEM VARE??!! 😠 Regnet kanske bara är du som bölar? 😱 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 Jodå! Det kommer att sluta snart.. Det är jag rätt så säker på. 😄 JAG TROR DIG INTE! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 JAG TROR DIG INTE! 😮 Grahn lär ju vara Gud så you better... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 😄 Jag är inte bara Gud.. Jag är en VÄDER GUD OXÅ!!! 😆 :lol: 😄 ...eller nej. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 Nu blev jag fett sugen på att göra filmusik. utan att ha några idéer alls! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 Jag skojjar bara om ni undra.. så att det inte blir nått tjaffs. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 (redigerat) 😄 Jag är inte bara Gud.. Jag är en VÄDER GUD OXÅ!!! 😆 :lol: 😄 ...eller nej. 😱 Väder-Grahn Nu blev jag fett sugen på att göra filmusik. utan att ha några idéer alls! Låter precis som Zimmer 😆😛😉 Kör på tehn!!! 🙂 Redigerat 8 augusti 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 Jag skojjar bara om ni undra.. så att det inte blir nått tjaffs. 😛 Med den där hooligan-avataren så är det svårt att ta dig på allvar...någonsin 😏😛 Hur kunde detta henda? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 xD 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 Låter precis som Zimmer 😆😛😉 Kör på tehn!!! 🙂 Don't mind if I do! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 Jag skojjar bara om ni undra.. så att det inte blir nått tjaffs. 😛 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 Don't mind if I do! 🙂 That's what she said 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 DET REGNAR FORTFARANDE! GRAAAAAAAAHN?! JAG FÖR FAN REPA SNART, SKÄRP DIG! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 augusti 2012 Dela Postat 8 augusti 2012 DET REGNAR FORTFARANDE! GRAAAAAAAAHN?! JAG FÖR FAN REPA SNART, SKÄRP DIG! 😠 Sluta böla då för i helvete! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts