CHAE Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 😄 * * * Hej längstah! * * * Kom nattvaktaren tillbaka? Och vad hände med Plus o Minus (a k a Artistbolaget 😕 ) 😮 ? * * * akkfe 😑
CHAE Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Det heter faktiskt akffe! N00b. Ja jävlar, nu ser jag...jag failade på felstavningen 🙁 ... Jag ber om ursäkt och drar mig således tillbaka till en lugnare tillvaro 😑
SadamJR Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 trött Hur har du det med simningen? Triathlon kanske vore nåt för dej?
Overkill Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Hur blir man av med flugor? Har sex stycken som flyger runt i mitt rum nu. Och ja, jag har duschat.
Micke H Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Ja jävlar, nu ser jag...jag failade på felstavningen 🙁 ... Jag ber om ursäkt och drar mig således tillbaka till en lugnare tillvaro 😑 Skämmes ta mig fan!
SadamJR Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Hur blir man av med flugor? Har sex stycken som flyger runt i mitt rum nu. Och ja, jag har duschat. Duscha en gång till. Annars är det gift som gäller.
joachime Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Kom nattvaktaren tillbaka? Jepp. Han reggade sig på nytt med samma alias. Och vad hände med Plus o Minus (a k a Artistbolaget 😕 ) 😮 ? Hen minns jag knappt. Var inte det typ under forumets först år? Och här har vi hela listan. http://en.wikipedia....ollective_nouns Du ska inte tro allt som skrivs.
Pazo Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Hur har du det med simningen? Triathlon kanske vore nåt för dej? Kass
Overkill Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Man borde göra en "bacon or beer can" med yoghurt och yo, Kurt.
SadamJR Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Känns lite märkligt när dom spelar smiths i bakrunden på friidrotten.
Fidden Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 de passade dessutom på att ta silver i singelsculler därefter... 😠
Recommended Posts