Memphis Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 ...blev nästan lite sugen att skriva lite där. Mennnn...jag struntar i det! Det var nog rätt gjort. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Skönt att jag inte har ett 1.30-intro 🙂 Tänkte mer på såna härna. Spelar du in med såna? Nope Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Nope Eller jo förresten... kan nog vara så... kanske lead-spåret 😮 eller om de tvart någonting annat.. ackarna kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Tänkte mer på såna härna. Spelar du in med såna? Nu fattar jag ingenting men det gör inget.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Eller jo förresten... kan nog vara så... kanske lead-spåret 😮 eller om de tvart någonting annat.. ackarna kanske Inte sången? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 ....aaah kompressor va? Jag har iallafall lagt på ett "sluta mixa förhelvette"-filter på mixen. 😆😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Inte sången? Ptja, eventuellt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Ptja, eventuellt Du är inte till mycket hjälp. Lutar nog mer åt remix än mix. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Du är inte till mycket hjälp. Lutar nog mer åt remix än mix. ...med discotrummor och reverse crashar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 ...med discotrummor och reverse crashar? Och ett fett jävla dubstep breakdown. 😳 Hittade herr Linus av en slump på fb. Han hade kommenterat på onkel yodas shows fb status :p34r: Varför hänger jag fortfarande där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Du är inte till mycket hjälp. [...] Nope, you're on your own 😮😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Eftersom att du är nybörjare rekommenderar jag att du köper en Mac 😳 ...från den rappa tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Nope, you're on your own 😮😎 He he he. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Såg precis en tjej som kallade sig själv hen. För i helvete. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Såg precis en tjej som kallade sig själv hen. För i helvete. 😮😛😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Mäh, orka bry sig nay. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Även små smulor är bröd! ...bara så att ni vet. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Mäh, orka bry sig nay. 😛 Så länge man skippar sitt 1:30-intro så är allt kosher 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Mäh, orka bry sig nay. 😛 hon pratade tydligen om sig själv i 3dje person. Men jag tolkade det fel som att hon menade "han eller hon" Så en person hon inte visste vem det var. Nu är hon arg 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Så länge man skippar sitt 1:30-intro så är allt kosher 🙂 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 hon pratade tydligen om sig själv i 3dje person. Men jag tolkade det fel som att hon menade "han eller hon" Så en person hon inte visste vem det var. Nu är hon arg 😆 Fråga om hon vill gå ut och dricka akffe med dig i helgen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Fråga om hon vill gå ut och dricka akffe med dig i helgen 🙂 hen* 😉😳😕 Men nej skulle inte tro det D: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 hen* 😉😳😕 Men nej skulle inte tro det D: XD But why? 😮 Det känns ju som att det här med att tala om sig själv i 3:e person öppnar upp för alla möjlga intressanta diskussioner (gärna över en kopp akffe) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 XD But why? 😮 Det känns ju som att det här med att tala om sig själv i 3:e person öppnar upp för alla möjlga intressanta diskussioner (gärna över en kopp akffe) 🙂 dels är hon upptagen. Sen är hon inte min typ. Och ser rätt läskig ut 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 dels är hon upptagen. Sen är hon inte min typ. Och ser rätt läskig ut 😱 Jaså jaha, ja då kanske det är lite känsligt 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Äsch de e ju inte han du ska dricka akffe med...eller nej jag mena hen. De e ju hon som e...eller nej jag menar hen...eeeh.. De e inte hen du ska fi.... ÄSCH jag ger upp. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 (redigerat) Munstring - ny metod tar svensk till OS-final I ett desperat försök att bättra på sina reslutat tog igår Håkan Dahlby hjälp av sitt berömda munläder. - Det går toppen, säger en överlycklig Dahlby till Längstah Posten och demonstrerar hur han medelst övertalning och smicker lurar ur kulorna ur gevärspipan. - Det här är min egen metod som jag utvecklat från troll-folkets uråldriga blåsrörsmetodik. I början provade jag munspel men det kändes inte rätt, förklarar Dahlby vidare. ...och nu blir det väder. Över till Moln-Memphis! 🙂 Redigerat 2 augusti 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 [...]ÄSCH jag ger upp. [...] Tack. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts