Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4

Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

hon pratade tydligen om sig själv i 3dje person. Men jag tolkade det fel som att hon menade "han eller hon" Så en person hon inte visste vem det var.

Nu är hon arg 😆

Fråga om hon vill gå ut och dricka akffe med dig i helgen 🙂

Dela på andra sajter

hen* 😉😳😕

Men nej skulle inte tro det D:

XD

But why? 😮

Det känns ju som att det här med att tala om sig själv i 3:e person öppnar upp för alla möjlga intressanta diskussioner (gärna över en kopp akffe) 🙂

Dela på andra sajter

XD

But why? 😮

Det känns ju som att det här med att tala om sig själv i 3:e person öppnar upp för alla möjlga intressanta diskussioner (gärna över en kopp akffe) 🙂

dels är hon upptagen.

Sen är hon inte min typ. Och ser rätt läskig ut 😱

Dela på andra sajter

Munstring - ny metod tar svensk till OS-final

Images-2012-8-2-Ny_syd57fb6.jpg

I ett desperat försök att bättra på sina reslutat tog igår Håkan Dahlby hjälp av sitt berömda munläder.

- Det går toppen, säger en överlycklig Dahlby till Längstah Posten och demonstrerar hur han medelst övertalning och smicker lurar ur kulorna ur gevärspipan.

- Det här är min egen metod som jag utvecklat från troll-folkets uråldriga blåsrörsmetodik. I början provade jag munspel men det kändes inte rätt, förklarar Dahlby vidare.

...och nu blir det väder. Över till Moln-Memphis! 🙂

Redigerat av CHAE
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.