Naymari Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Nej, ingen av dom är från Stockholm. 😛 Jo! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Hej längsath förresten 😄 Jefla skitvecka men nu är den slut i alla fall 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Varit med om att ganska många kallat det för "ballen" senaste året Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Varit med om att ganska många kallat det för "ballen" senaste året Kanske en ny trend norröver! Öhum, främmande på besök? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Hej Fireball, Vem är du? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Hoppas du inte försöker läsa ikapp. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Varje gång jag hör call me maybe på radion tänker jag bara på den videon som länkades för ett tag sen x) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Bon Iver gillar jag, men dom såg jag i november. Och de var så jävla bra att du inte kan se dem igen? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Ungefär såhär låter det nu. Med gamla strängar... 😱😊 Your browser does not support the HTML5 audio tag Jo det sitter EMG81/85 på den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Jag spelar som en fitta men det gör väl inget? 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Ett anonymt snöre Eller "liten penis" som andra kallar det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Jahopp! Då blev man en gitarr rikare... Ska aaaldrig mer hända igen! 😊 Perfekt att spela hårdrock med! Sweet! 😄 Ungefär såhär låter det nu. Med gamla strängar... 😱😊 Your browser does not support the HTML5 audio tag Riktigt snyggt! Låter sjuuuukt mycket John Petrucci. 😛 Och Dream Theater. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 🙂 här är någon som vet hur det funkar! Jag spelar som en fitta men det gör väl inget? 😊 fan det är ju bra! fitta alltså! och likaså ditt spel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Hej Fireball, Vem är du? 😕 Hoppas du inte försöker läsa ikapp. 😕 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Hej Memphilini! Ungefär såhär låter det nu. Med gamla strängar... 😱😊 Your browser does not support the HTML5 audio tag Jo det sitter EMG81/85 på den. Shnyggt. 🥰 Jahopp! Då blev man en gitarr rikare... Ska aaaldrig mer hända igen! 😊 Perfekt att spela hårdrock med! Schnyggt! Idag skulle jag spontan-köpa ett PS3spel att ha inför helgen. Hittar Batman: Arkham City, kostar 450. Fast i kassan drog dom bara 200 kronor. KATCHING! 😄 Och så en ihopslagning på det. Såatte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Ska vi sätta oss på ballen och ta en fika? 😛 xD xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Hej Memphilini! Nämen hej Mickelini! Kul att du ger iväg nya smeknamn lite hipp som happ.. ..men är det metal? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Varit med om att ganska många kallat det för "ballen" senaste året *slap* out of it ffs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Tax som fan! 😆😄🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Nämen hej Mickelini! Kul att du ger iväg nya smeknamn lite hipp som happ.. ..men är det metal? Klart det är metal! METAL SOM FAN! Tax som fan! 😆😄🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Nämen hej Mickelini! Kul att du ger iväg nya smeknamn lite hipp som happ.. ..men är det metal? Kärt barn har många *slap* ffs Memphis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Dags för lite: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Jag spelar som en fitta men det gör väl inget? 😊 På tal om det ordet. På en restaurang nära där jag jobbar så brukar de ha "Fredagsmys" på menyn som är någon form av efterätt. Men ett flertal gånger ha de skrivit fel och det står istället: "Fredagsmus". xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Kärt barn har många *slap* ffs Memphis! Mäh, vem gav dig luft att andas egentligen? 😛 Nej, inte min mamma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 xD Och det påminner MIG om när jag var i Södertälje och söp för några år sedan, och dom hade skrivit "Jägermeifter" på tavlan. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 På tal om det ordet. På en restaurang nära där jag jobbar så brukar de ha "Fredagsmys" på menyn som är någon form av efterätt. Men ett flertal gånger ha de skrivit fel och det står istället: "Fredagsmus". xD Haha 😄😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 Mäh, vem gav dig luft att andas egentligen? 😛 Nej, inte min mamma. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 xD Och det påminner MIG om när jag var i Södertälje och söp för några år sedan, och dom hade skrivit "Jägermeifter" på tavlan. xD Hittade bilden jag tog: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2012 Dela Postat 6 juli 2012 xD Och det påminner MIG om när jag var i Södertälje och söp för några år sedan, och dom hade skrivit "Jägermeifter" på tavlan. xD Jägerfitta skulle det ha stått istället tycker jag. 😆 ...nämen nu ska ja sluta va snuskig. Filåt! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts