Naymari Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 hum inte som jag hittar ... Bummer.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 nu har jag slängt på lite wah-wahgura som strummar döda noter på min popdänga... funderar på att slänga in lite äkta spaghetti western goth'n'rolllick med chorus och reverb också 😑 detta kommer låta så jävla illa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 va gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 NU poppar grannen stereo så nu kan man lägga ner mixandet för idag.. 😆😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=BZ4fA_nwnZ0&feature=related Alltså, wtf? 😳 xD Han måste gått på något. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Nu har jag ingen kompressor på virveln och nu låter det bra mycket bättre. Varför tjatar folk om att man ska ha kompressor på allt? Jag använder typ aldrig kompressor men det beror mest på att jag inte vet hur man rattar den riktigt. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Alltså, wtf? 😳 xD Han måste gått på något. 😛 en briljant demonstration av varför de kallar det dope på engelska 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Jag använder typ aldrig kompressor men det beror mest på att jag inte vet hur man rattar den riktigt. xD 😛 Jag använder nästan alltid. Förutom på dist/ocerdrive guror. Då de är ju redan komprimerade x) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 en briljant demonstration av varför de kallar det dope på engelska 😛 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Blir inte klok på den här låten. Lyssna typ 0:35, visst låter det som sången är stilla natt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 jep skulle sätta en guldpeng på att det är stilla natt hon sjunger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Det är ju fan sjukt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 hehe i deras öron (antar att de inte är svenska) låter det väl exotiskt och fint Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Jo 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Nej, han är amerikan. Han som står för produktionerna på The Postal Service skiva. HAHAHA Vad. Fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 xD Jag har allmänt väldigt svårt för allsång på skansen. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 http://www8.hp.com/se/sv/products/workstations/product-detail.html?oid=5230510&jumpid=ex_r113_se/sv/smb/psg/feber-ba-inv_chev/z1_980x300/201206 "Världens första allt i ett 27" arbetsstation" Fan vad de snackar skit! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Nej, han är amerikan. Han som står för produktionerna på The Postal Service skiva. HAHAHA Vad. Fan. Jag garvade så hårt när det visades på teve. Undrar de är stolta över detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Kollar igenom en lista på lite skivor som ska släppas under det kommande halvåret. På förhand ser det rätt bra ut. Frank Ocean (17/7) Fang Island (24/7) Four Tet (20/8) Ariel Pink's Haunted Graffiti (21/8) Bloc Party (21/8) Animal Collective (4/9) The xx (11/9) Grizzly Bear (18/9) Band of Horses (?/9) Nu måste jag bara komma ihåg att jag har skrivit ner det här så jag kan gå tillbaka vid behov och se till så jag inte missar nått göttigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 det måste vara skönt att lyssna på modern musik... själv blir jag glad om någon av mina favoritartister släpper ett album inom fem år 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Idag på P3 Känner så snackade dom om nätdejting, och så skulle en kille där ringa upp en tjej som han fått nummer till av en kompis i någon slags kompismatchmaking för att se hur det kan vara i den där första konversationen man har. Tjejen bor i Stockholm och är chef på nått vintageföretag typ, sen så berättar hon att hon är DJ jaha tänker jag då undra om man känner till henne... Sen så säger hon att hon är från Trollhättan jaha oj det är ju hemtrakterna undra om jag vet, sen så säger nån hennes namn och då inser jag att jag träffade henne för typ ett år sen. Hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 pangade du henne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Nej, han är amerikan. Han som står för produktionerna på The Postal Service skiva. HAHAHA http://www.youtube.com/watch?v=tGQy3pTkH98&feature=youtube_gdata_player Vad. Fan. Vad. Fan. Indeed. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Nja, pratade nog inte så mycket med henne men pratade en del med hennes polare. Det var när vi satt backstage på strand på förfesten till dans dakar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Såhär såg det ut då (pazo och en polare): Har för mig att det var jävligt högt och att jag inte hörde ett piss, men Pazo & co har fått för sig att jag hade ragg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Motor-Ola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Såhär såg det ut då (pazo och en polare): Har för mig att det var jävligt högt och att jag inte hörde ett piss, men Pazo & co har fått för sig att jag hade ragg. hippies alltså 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts