Naymari Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 Jag har öl i kylen men jag är inte sugen. Förbaskat oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 När man har en grej man inte riktigt vet vad man ska använda den till vet man exakt vart den är. Nu när man kommit på något bra hittar man den inte. . . 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 Jag snackade om att sälja av M-Audio kortet, men gjorde ju aldrig det... Eller gjorde jag? 😕 Jag hittar det inte iaf! 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 Grahn och Nay har PM 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 Nu: sova..typ...eller något 😳 I vilekt fall som helst; Gonatt, längsta 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 Vafan kan det ha tagit vägen? 😕 Seriöst. Jag pallar inte kurragömma just nu 😱 Och jävlar vad mina händer/underarmar är ådriga märkte jag nu. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 Facebook testar idén att man ska kunna betala för att få fler likes. Så otroligt patetiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 Nä, nu blir jag förbannad. 😏 Godnatt! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 Är Nybro ett bra ställe att bo i? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 Är Nybro ett bra ställe att bo i? Det är väl i alla fall mindre snö än där du bor nu. Ska du flytta dit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 Det är väl i alla fall mindre snö än där du bor nu. Ska du flytta dit? Funderar starkt på att åka dit och snickra lite. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 Men man får se. 😑 gunatt 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 Coolt. Lite för vasst reverb. Klart egen stil, kanoners. Kul att du gillar det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 Började pladdra vidare på min evighetsträngtan, att verkligen stämma in i gehör med det sagda offermomentet att likna en själ fast ingen ha. Tycker liksom att det mesta inte beror på mig, tycker se min samtid som en blomma vars blad fladdrar i vinden, utan nån slags effekt i sin omgivning... Även det att jag har så mycket att göra, fast inga val, det gör mig bekymrad och känslan är djupt omedveten och ångestfull, för jag vill verkligen ha min rätt till... inte att VERKA, förstår jag, utan det borde handla om att vara sann. Fast vad är sanning utan vänskap till människa, djur och natur?? Kände mig så borta när jag skrev det här, och förlorade mig liksom i klockan. Kanske så är det bara skvaller från min sida, för jag är inte särskilt rubbad. Iaf, inte enligt god tro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 11 maj 2012 Dela Postat 11 maj 2012 Skrev en bikt, fast bikten var som en gud som talade genom mig, dock gick det inte att höra dess röst, bara ord som svamlar ur en diktafon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 12 maj 2012 Dela Postat 12 maj 2012 Ursäkta om jag drar iväg i min egen tonart här, men jag är nog väldigt klantig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 maj 2012 Dela Postat 12 maj 2012 Mannen bakom Shelby Cobra och Shelby Mustang, Carrol Shelby är död. Han blev 89 år gammal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 maj 2012 Dela Postat 12 maj 2012 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 maj 2012 Dela Postat 12 maj 2012 Hej längsta! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 maj 2012 Dela Postat 12 maj 2012 tja chae! 😄 en kaffe på d! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 maj 2012 Dela Postat 12 maj 2012 Mannen bakom Shelby Cobra och Shelby Mustang, Carrol Shelby är död. Han blev 89 år gammal. 🙁 Tycker han ser ut som Ingvar Oldsberg though 😳😕😱 tja chae! 😄 en kaffe på d! Som fan! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 12 maj 2012 Dela Postat 12 maj 2012 Godmorgon alla... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 maj 2012 Dela Postat 12 maj 2012 Morrn ewwie 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 12 maj 2012 Dela Postat 12 maj 2012 Hatar att layouten på det här forumet ska vara bredare än alla andra hemsidor man någonsin kommer besöka. Jobbigt att ha den sidledsscollen 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 maj 2012 Dela Postat 12 maj 2012 😠 :angry: 😲😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 12 maj 2012 Dela Postat 12 maj 2012 Hatar att layouten på det här forumet ska vara bredare än alla andra hemsidor man någonsin kommer besöka. Jobbigt att ha den sidledsscollen 😠 Men det måste man väl bara göra om man ska kolla reklamen, och det gör du väl inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 maj 2012 Dela Postat 12 maj 2012 Jag har inga problem med storleken (som flickan sa). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 maj 2012 Dela Postat 12 maj 2012 en kaffepaffe på det ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts