SadamJR Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 "Det bor ett segt folk på kolahalvön". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Är det en sådan dag idag? 🙁 ja! tappat rösten, råförkyld, och träningsvärk! här kommer inte bli mycket gjort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Det är du som är seg. 😳😄 "Det bor ett segt folk på kolahalvön". 😆 ja! tappat rösten, råförkyld, och träningsvärk! här kommer inte bli mycket gjort. Live to fight another day 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Jeflar, nu har de engagerat ett AWACS-flygplan i efterspaningarna 😮 Först så tänkte jag "mäh, en C-130 är ju ingen Piper Cub direkt! Hur svårt kan det vara att hitta det?!" Men så insåg jag att det tydligen var tokstorm på fjället och då vart det ju genast lite värre... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Borde dom inte kunna pejla in planet på metern när via satelit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Borde dom inte kunna pejla in planet på metern när via satelit? Mjo. Nu har de iofs hittat ett gäng vrakdelar samt ett "orangefärgat föremål" (= svarta lådan?). Jag tror att besättningen har bivackerat i en snödriva. Men de borde ju ha någon sorts spårsändare på sig tycker man ju 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 pico sitter väl som klistrad framför vinterstudion förmodar jag. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Mjo. Nu har de iofs hittat ett gäng vrakdelar samt ett "orangefärgat föremål" (= svarta lådan?). Jag tror att besättningen har bivackerat i en snödriva. Men de borde ju ha någon sorts spårsändare på sig tycker man ju 😳 UFO?! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 foliehatt på. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 pico sitter väl som klistrad framför vinterstudion förmodar jag. 😑 Korrektemundo! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Inte mycket vinterstudio kvar nu, gäller att dra i sig den sista vita linan på bästa sätt. Aheem... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Zak: vi väntar såklart på en fullständig redogörelse 😉 ja, vad ska man säga det gick väl som förväntat.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 ja, vad ska man säga det gick väl som förväntat.. En smäll på käften och en kaka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 ja, vad ska man säga det gick väl som förväntat.. Eeehhh...jaha? 😕 En smäll på käften och en kaka? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Nu har Schecter Guitars flyttat in i nya lokaler.... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Och var i helvete har den här dagen tagit vägen dårå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Nu har Schecter Guitars flyttat in i nya lokaler.... 😑 Good for them! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 (redigerat) Och var i helvete har den här dagen tagit vägen dårå? Vinterstudion, handling, barn och akffe... 😑 Redigerat 17 mars 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 En smäll på käften och en kaka? Eeehhh...jaha? 😕 nja 😑 fan en ung dam, någon som jag, en flaska whisky och en dunkel källarvåning... det var ren och äkta (temporär) kärlek, som vi uttryckte på såväl det ena som det andra sättet. men bäst av allt var nog att hon behövde dra tidigt imorse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 (redigerat) för övrigt lever johnny bravo! Redigerat 17 mars 2012 av Zakyath Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 nja 😑 fan en ung dam, någon som jag, en flaska whisky och en dunkel källarvåning... det var ren och äkta (temporär) kärlek, som vi uttryckte på såväl det ena som det andra sättet. men bäst av allt var nog att hon behövde dra tidigt imorse Ah se där, se där! 🙂 för övrigt lever johnny bravo! Holy crap! 😱😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Livet är som det är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Jepp 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Men ändå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Hur länge sen var det ni slog någon på truten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 Gabba gabba hey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 17 mars 2012 Dela Postat 17 mars 2012 jag har då inte smällt till någon sen jag gick i lågstadiet. vore kul att göra det igen dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts