Micke H Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 "Önskar dig en riktigt trevlig dag." Wow, det var trevligt bemötande må jag säga. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Min gamla trogna Boss GT-8 har varit mig trogen i HUR jävla många år som helst. Har nog haft den sen jag var 17 tror jag, vilket gör den...snart 8 år gammal. 😳 Damn, jag är gammal. 🥰 EDIT: Skum bilden blev... BOSS gör jävligt bra skit 🥰 Alla deras pedaler går igenom 1 000 000-"stamptestet" 😮 Min GE-7:a köpte jag i högstadiet och it's still going strong 🥰 :wub: Dääämn, jag är också gammal! 🙁 [...] Jag page-toppar som en idiot! HA! Du kan va! 😠 Eller ja...men vänta här nu.. Nu vart det fel 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 http://www.youtube.com/watch?v=-MTDNfIC6ZU Nu blev jag sugen som FAN på den nyaste modellen dom precis har släppt. Vilket jäkla MONSTER! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 BOSS gör jävligt bra skit 🥰 Alla deras pedaler går igenom 1 000 000-"stamptestet" 😮 Då borde dom ju va rätt slut när dom kommer ut i butikerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Knepigt att rösta i den här mixtävlingen. Hur många bidrag kan man lyssna på innan allt börjar låta likadant? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Då borde dom ju va rätt slut när dom kommer ut i butikerna. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Knepigt att rösta i den här mixtävlingen. Hur många bidrag kan man lyssna på innan allt börjar låta likadant? Vet inte! 😮 Ska ta och lyssna igenom alla låtarna typ ikväll..eller nåt. Hur låter det, Sadam? Käss som fan eller skapligt bra? Någon sa att det lät skumt och att detta ev. kunde bero på Soundcloud? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Vet inte! 😮 Ska ta och lyssna igenom alla låtarna typ ikväll..eller nåt. Hur låter det, Sadam? Käss som fan eller skapligt bra? Någon sa att det lät skumt och att detta ev. kunde bero på Soundcloud? 😳 Jag hann lyssna på snuttar av 4 bidrag innan jag förstod att det känns som jobb att gå igenom allihop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 god morgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 TJÄNARE! Var ute å sprang nyss! Fett skönt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 TJÄNARE! Var ute å sprang nyss! Fett skönt! Hur går det med kisset och bajset då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Haha kom igen lixom. Ni är inte gamla! 😆 ...Sadam är gammal! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Hur går det med kisset och bajset då? Hittills bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Min gamla trogna Boss GT-8 har varit mig trogen i HUR jävla många år som helst. Har nog haft den sen jag var 17 tror jag, vilket gör den...snart 8 år gammal. 😳 Damn, jag är gammal. 🥰 EDIT: Skum bilden blev... Jag har funderat lite på GT10:an. Mest bara för att ha mer att leka med. Fast det får bli sen. Det lär väl iofs komma en nyare modell gissar jag.. SÅATTE!! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Jag har funderat lite på GT10:an. Mest bara för att ha mer att leka med. Fast det får bli sen. Det lär väl iofs komma en nyare modell gissar jag.. SÅATTE!! 😑 Läs vad jag skrivit, det HAR kommit en nyare modell. 😛 GT-100! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 ...Sadam är gammal! 😱 Din mamma....eh, va fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Nu vill ranelid hoppa av festivalen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Läs vad jag skrivit, det HAR kommit en nyare modell. 😛 GT-100! 😄 Nämen oj... 😱😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Det vore ju dåligt! Han är ju klockrent bevis för vilket skämt hela skiten blivit! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Din mamma....eh, va fan. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 http://youtu.be/4vX1EX0yNcY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Det vore ju dåligt! Han är ju klockrent bevis för vilket skämt hela skiten blivit! 😛 Tycker det skulle va kul att skicka honom till europa och se hur dom reagerar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Tycker det skulle va kul att skicka honom till europa och se hur dom reagerar. Skulle resultera i krig... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Slutat praktiken nu. ska möta min keyboardist på stationen sen ska vi bege oss till rean! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Slutat praktiken nu. ska möta min keyboardist på stationen sen ska vi bege oss till rean! 🙂 Hur är det på praktiken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Är det en tillfällighet att grannjävulen börjar spika och hamra när jag sitter och komponera musik? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Hur är det på praktiken? Skoj! Fick dock sitta med på möte idag, inte lika skoj. Men jag får arbeta nere i studion vilket är nice! Förutom att jag inte fattar så mycket av qbase. Men det är trevliga personer all along! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Tycker det skulle va kul att skicka honom till europa och se hur dom reagerar. Skulle väl vara kul grej. Men egentligen bryr jag mig inte öht! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts