Micke H Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Verkar troligt, ja. ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Era mammor. Jag undrar vad som händer om man slutar äta helt. Hur länge klarar man sig? Rätt länge. Vatten är en annan femma, hur brukar det heta, max tre dagar? Själv kan jag gå två dagar utan att ens känna hunger. Tog jag medicin även på kvällen skulle det nog lätt kunna bli några dagar fler innan hungern kickade in. Nåväl, jag äter mer på disciplin. Äta bör man annars dör man... om nån vecka. xD Enligt Bear Grylls, som för övrigt äter en rutten bävermutta om tillfälle ges (inte efter behov), säger att det kan vara ide att dra i sig lite, lite sand eller jord bara för att hålla magen igång även om man inte får i sig något näringsvettigt på några dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 ..tills man dör. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Nja.. jo det funkar att bo här. Fast skulle vilja ha en större lägenhet. Den jag hittade va nästan samma hyra som här. Men jaja... ...förresten ska ni skita i om jag trivs eller inte. 😠 DU KAN SOVA I EN JÄVLA SNÖDRIVA VAD MEJ BETRÄFFAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Grahns svar var nog mest exakt. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Japp de kan ja. 😄 En massa ninja på det. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Såatteh, det blev en liten Foo fighters cover ändå. ☺️ Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Va använder du för bas, Memphis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Va använder du för bas, Memphis? Din mammas. 😕 Nämen, Trilogy. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Okay ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Gud i himmelen så het maten vart.. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Din mammas. 😕 Nämen, Trilogy. ☺️ Gillar trilogy själv! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Grahns svar var nog mest exakt. xD 5 dagar utan vatten, 5 veckor utan mat (med vatten) http://www.liu.se/forskning/fragaforskare/biologi.html#utanmatvatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Snödriva var väl lite hårt kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Varmhyra? </mandatory jokes> 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 5 dagar utan vatten, 5 veckor utan mat (med vatten) http://www.liu.se/fo...l#utanmatvatten 🥰 Kanske skulle prova sig på ett experiment. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Såatteh, det blev en liten Foo fighters cover ändå. ☺️ Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Gillar inte gitarrljudet riktigt 😮 OCH DU SPELAR FEL I INTROT 😠 Men de ä najs 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 (redigerat) Gillar inte gitarrljudet riktigt 😮 OCH DU SPELAR FEL I INTROT 😠 Men de ä najs 😄 fuuu 😠 Jag vet att jag inte spelar exakt i introt, han har nån extrataktslag på slutet eller vad det var men palla orka! Och gitarrljud e inte min starka sida. 😛 Men tack. xD Redigerat 10 januari 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Hej längsta! Dagens fråga: hör ni någon skillnad på "vanliga" pedaler och de med true bypass? 😱 Tycker mest att hela grejen känns overkill 😕 F ö är jag hungrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Hej längsta! Dagens fråga: hör ni någon skillnad på "vanliga" pedaler och de med true bypass? 😱 Tycker mest att hela grejen känns overkill 😕 F ö är jag hungrig Ja. Jag har superöron! 😑 Eller njäe. vet inte skillnaden så ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Jag har sett slut på The Wire. Sparade sista säsongen rätt länge men så blidde det en spurt för de sista 5-6 avsnitten och nu äre bara tomhet. xD Fan skall man grotta ned sig i för serie nurå? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Och gitarrljud e inte min starka sida. 😛 Testa lågpassa vid typ 6-8 kHz. Och att chilla lite på disten 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Dagens fråga: hör ni någon skillnad på "vanliga" pedaler och de med true bypass? 😱 Tycker mest att hela grejen känns overkill 😕 Du kanske skulle ta o fråga Overkill då? 😕 [/lame] 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Det blir väl kanske mer eller mindre brus lixom. Men va vet ja.. ja ee ju bara 10 år. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Du kanske skulle ta o fråga Overkill då? 😕 [/lame] 😏 Yup, you guessed it... *slap* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Hej längsta! Dagens fråga: hör ni någon skillnad på "vanliga" pedaler och de med true bypass? 😱 Tycker mest att hela grejen känns overkill 😕 F ö är jag hungrig Du har för få pedaler. Du borde ha en av varje. Kan va bra att ha att leka med om ungen skriker oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Yup, you guessed it... *slap* 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 xD Nu: äta hedah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Hare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts