Naymari Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Jag jämför med mej, men jag är inget vidare stark numera. Jag är inget vidare stark jag heller 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Var du stark tidigare? Så innihelvete. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 (redigerat) MICKE! 😮 Jag har lyckats exportera min pianolåt nu. Här e några snuttar från den: Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Redigerat 4 januari 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 MICKE! 😮 Jag har lyckats exportera min pianolåt nu. Här e några snuttar från den: Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 MICKE! 😮 Jag har lyckats exportera min pianolåt nu. Här e några snuttar från den: Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Holy goddammit... Sjuk bra, Memphy! 😮🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 MICKE! 😮 Jag har lyckats exportera min pianolåt nu. Här e några snuttar från den: Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Jesus Kristus, man! Du äger ju! 😮 :o 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 (redigerat) 🥰 Holy goddammit... Sjuk bra, Memphy! 😮🥰 Jesus Kristus, man! Du äger ju! 😮 😮 :o Men grabbar då. 🥰 Tack, kul att ni gillar. ☺️ Redigerat 4 januari 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Amen Herre Gud så bra, Memph! 🙂 ....eeh gonatt. 😑 -_- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 EMG 81 INK.FRAKT! INTE Quick-connect versionen. batteri behövs. micken och kabeln från den är det enda som följer med. 350:- inklusive frakt! Pruta och dö! Gott nytt år! Skål! 😆 :lol: 😄 Härifrån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Amen Herre Gud så bra, Memph! 🙂 Tack Grahn! 😄 Men jag e inte lika bra som du dock. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Jag börjar bli frustrerad med fröken Nyårsafton - hon svarar inte på SMS. Jag ska fan få tag i henne om det så är det sista jag gör! xD Jag ger mig inte med mindre än ett rakt JA eller NEJ från henne! Tack Grahn! 😄 Men jag e inte lika bra som du dock. 😑 Ingen är det - Grahn är Gud. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 [...] Ingen är det - Grahn är Gud. 😑 I 2nd that! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Fyfan vad vi är bra här i Längsta! 😮 Vi skulle kunna bilda värsta Superbandet! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Jag börjar bli frustrerad med fröken Nyårsafton - hon svarar inte på SMS. Jag ska fan få tag i henne om det så är det sista jag gör! xD Jag ger mig inte med mindre än ett rakt JA eller NEJ från henne! Gå dit o staffknulla henne. It's not rape rape if you yell suprise first! öhum.. 😱 Fyfan vad vi är bra här i Längsta! 😮 Vi skulle kunna bilda värsta Superbandet! 😮 Ska vi kollabba och utmana hellvalla burn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Problemet med fröken Nyårsafton är att hon ger jävla mixade signaler. Ena stunden stoppar hon ner tungan i halsen på mig, eller säger att hon gärna hade velat träffats om hon hade haft tid, och nästa svarar hon inte på SMS. Min magkänsla säger mig att det finns något intresse där. Och min hjärna säger mig att jag skulle gilla henne om jag lärde känna henne bättre, vi har lagom mycket gemensamt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Gå dit o staffknulla henne. It's not rape rape if you yell suprise first! öhum.. 😱 Det skulle jag gärna gjort - om jag inte redan avlagt nyårslöfte med mig själv att inte ligga med någon jag inte redan lärt känna väldigt väl först. Gäller tyvärr även våldtäkter. xD Ska vi kollabba och utmana hellvalla burn? Skulle gärna vara på om jag hade vettig utrustning att spela in med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Det verkar som om min bästa taktik är den jag är sämst på - ha tålamod. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Skulle gärna vara på om jag hade vettig utrustning att spela in med. Låt inte utrustningen sätta gränserna! Bara fantasin sätter gränser 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Gå dit o staffknulla henne. It's not rape rape if you yell suprise first! öhum.. 😱 Ska vi kollabba och utmana hellvalla burn? xD JAAA!!!!! 😮 :o 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Låt inte utrustningen sätta gränserna! Bara fantasin sätter gränser 😱 Vad ska jag spela in med? Min iPhone? xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Vad ska jag spela in med? Min iPhone? xD iphone, laptop, katt. Whatever 🙂 xD JAAA!!!!! 😮 :o 😎 hade varit lite fett faktiskt. Vad är alla bra på? som vill vara med? Jag är inte så jättebra på något. men endå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Har inget ljudkort, så iPhonen vore enda grejen. 😛 Kan väl kanske lägga ett fett gitarrsolo nånstans, men inte mycket mer än så. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 (redigerat) Har inget ljudkort, så iPhonen vore enda grejen. 😛 Kan väl kanske lägga ett fett gitarrsolo nånstans, men inte mycket mer än så. xD Skaffa ljudkort? de är ju inte så jättedyra för ett hyffsat nuförtidN. 🙂 ELLER vem vet. kanske sätter standarded för gitarrljud i framtiden med iphonemick 😛 Redigerat 4 januari 2012 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Godnatt 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Ingen är det - Grahn är Gud. 😑 jAPP. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 iphone, laptop, katt. Whatever 🙂 hade varit lite fett faktiskt. Vad är alla bra på? som vill vara med? Jag är inte så jättebra på något. men endå. Har för mig att diskussionen om längsta-samarbete (typ inför forumfestivalerna) varit på tapeten förr. Sjunger (lead och stämmor), lirar gura, (fuskar på) bas och klaviatur... Ptja inte så mkt mera 😑 Längsta!!! 🥰😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Har för mig att diskussionen om längsta-samarbete (typ inför forumfestivalerna) varit på tapeten förr. Sjunger (lead och stämmor), lirar gura, (fuskar på) bas och klaviatur... Ptja inte så mkt mera 😑 Längsta!!! 🥰😆 😆 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 det påbörjades ju på en LÄngstalåt. tror den rann ut i sanden dock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts