CHAE Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 ah okey. Tack för hjälpen! 😄 Anytime, anywhere baby 😄 Jag skickar fakturan nästa tisdag 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 xD LIMMA SINKBIIITTT, ROOOLIII, RO-OOO-LIIII! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 xD Nu är det natten för mig här... Sov gott nu.. och sitt inte uppe för länge 😠 Gonatt, längstah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 (redigerat) xD Nu är det natten för mig här... Sov gott nu.. och sitt inte uppe för länge 😠 Gonatt, längstah! Gnatt! Jo, jag måste vika in årorna med. Tunga ögonlock nu tamme fan. 😏 <-- precis som ni kan se där. Redigerat 27 december 2011 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 Hare gött! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 det måste vara tungt att jobba dagtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 xD LIMMA SINKBIIITTT, ROOOLIII, RO-OOO-LIIII! LIIIIMMA SINKBIIIIT COOOOLIGT COOOOOLIGT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 Tunga ögonlock nu tamme fan. 😏 <-- precis som ni kan se där. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 Nästan klar me låten nu. Zac, gillar du sånt här? 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 (redigerat) Nästan klar me låten nu. Zac, gillar du sånt här? 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag nice! Vart t.om så bra att flashspelaren krashade 😛 ljudbilden känns lite tom dock 😮 eller kanske bara är mitt trötta huvud som talar xD Redigerat 27 december 2011 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 (redigerat) Vart t.om så bra att flashspelaren krashade 😛 Då jävlar e det metal. xD nice! ljudbilden känns lite tom dock 😮 Tack, jo, du kanske har rätt, e lite trött i öronen nu. xD Får lyssna imorn igen. Redigerat 27 december 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 Funderar på en Takamine gitarr. de verkar vettiga och låtter bra enligt thomans ljudexempel xD De ser stora ut dock 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 Bild då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 (redigerat) låt mig säga så här - det är inte likt någonting jag vanligtvis lyssnar på men jag måste säga att det är väldigt intressant och att jag med nöje lyssnar:D kan hålla med om att ljudbilden känns lite tom, iaf när delen som låten börjar med kommer in - men annars låter det perfa 🙂 (iaf på min monohögtalare på min laptop...) Redigerat 27 december 2011 av Zakyath Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 låt mig säga så här - det är inte likt någonting jag vanligtvis lyssnar på men jag måste säga att det är väldigt intressant och att jag med nöje lyssnar:D kan hålla med om att ljudbilden känns lite tom, iaf när delen som låten börjar med kommer in - men annars låter det perfa 🙂 (iaf på min monohögtalare på min laptop...) Alright, gött. 😄 Att det låter tomt kan bero på två saker, 1. det e så jävla nerstämt så basen bara hörs i större högtalare. 2. Jag kör inga ackord på huvuddelen me riffet, är bara toner för sig. Lyssna på bandet Periphery om du vill höra mer sånt. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 (redigerat) nejmen ser man på, jag hör allt likheten 🙂 men jag är starkt allergisk mot den här typen av sångare, så no go för mig 🙁 ska en man stå bakom mikrofonen ska det låta som en man också! http://www.youtube.com/watch?v=VzVIMLf0CfM&feature=related Redigerat 27 december 2011 av Zakyath Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 haha, okej. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 ska en man stå bakom mikrofonen ska det låta som en man också! http://www.youtube.com/watch?v=VzVIMLf0CfM&feature=related xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 xD men låter rösten konstlad är det no no 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 december 2011 Dela Postat 27 december 2011 Va gör ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 28 december 2011 Dela Postat 28 december 2011 Pratar med min undulat Ozzy. Har lärt han att säga "Helvete" nyss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 28 december 2011 Dela Postat 28 december 2011 Vi fick strömavbrott vid stormen, var utan ett dygn drygt, skitkallt o mörkt, vilket helvete. Första gången på 25 år jag bott hr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 december 2011 Dela Postat 28 december 2011 HAHAHAHAHA Här i aneby sover min bror å jag i en våningssäng. Han sover på översta. Och tydligen när jag ligger och fiser här i undre så går fisarna direkt upp till honom. 😆 Han börjar klaga direkt medan jag själv inte känner ett piss! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 december 2011 Dela Postat 28 december 2011 😆😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 december 2011 Dela Postat 28 december 2011 (redigerat) HAHAHAHAHA Här i aneby sover min bror å jag i en våningssäng. Han sover på översta. Och tydligen när jag ligger och fiser här i undre så går fisarna direkt upp till honom. 😆 Han börjar klaga direkt medan jag själv inte känner ett piss! 😆 xD Men du... Om du ligger och fiser så är det väl inte fråga om "piss" va...? :erik: * * * Gomöra längsta! VA GÖ NI?! 😮 Redigerat 28 december 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bodhi Postat 28 december 2011 Dela Postat 28 december 2011 Gomöra längsta! VA GÖ NI?! 😮 Gomöra Chae! Jag dricker andra koppen kaffe för dagen och begrundar mina synder. Julhelgen har varit alldeles ovanligt trevlig 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 december 2011 Dela Postat 28 december 2011 Idag flyger jag ner till Skåne för en dejt! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 28 december 2011 Dela Postat 28 december 2011 hmm. ovation gitarrer verkar lovande endå. hittar de ingen annanstans än thomann dock 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts