slejnard Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 😑 Tänt ljus första advent åxå. Å druckit kaffe... å ....å ...så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Happ då har man spelat julsånger! 😑 Apelsinändningar läste jag. 😆 Citronpriset skulle de ha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 😄 japp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Med bakgrund av mina föregående inlägg bestämde jag mig för att anmäla mig till radiotjänst. Om jag ska hålla på och klaga på att TV4 köper upp rättigheterna till vintersporterna, ska jag tamigfan betala tv-avgift. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Har ta mig skraan bytit gardiner också! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Bra fidden. Tillbaks med sporten till svt. Efter nästa OS kommer viasat eller fyran köra. Blir inte skoj. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Bra fidden. Tillbaks med sporten till svt. Efter nästa OS kommer viasat eller fyran köra. Blir inte skoj. 😏 Det är helt åt helvete. Hur blev det med detdär att OS alltid skulle vara tillgängligt för den stora massan? Var det en tanke som dog med samaranch? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Mmm kanske. Venne. En kopp till på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 (redigerat) Micke btw, träffat Saerlund i Skyrim ännu? xD Nope, vem är det? 😳 EDIT: Förresten, säg inget. ☺️ Redigerat 27 november 2011 av Micke H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Bra fidden. Tillbaks med sporten till svt. Efter nästa OS kommer viasat eller fyran köra. Blir inte skoj. 😏 Och sen kan dom starta nya subkanaler för varje gren där man måste betala separat för varje kanal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Då blire vita plakat å demonstrationer! Snygg avatar sadamJR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Pepparkakor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Då blire vita plakat å demonstrationer! Snygg avatar sadamJR. Tack. Idag ska karl pilkington simma med delfiner. Det kommer han nog inte att tycka om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 God afton längsta 😑 Va gö ni? * * * Sadam & Killis; tjusiga avatarer 🙂 * * * Nay: har gjort basen nu. Det vart ingen växelbas men jag freakade ut lite mot slutet 😎😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 😎 copycat singers nu på trean. ganske bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 God afton längsta 😑 Va gö ni? * * * Sadam & Killis; tjusiga avatarer 🙂 * * * Nay: har gjort basen nu. Det vart ingen växelbas men jag freakade ut lite mot slutet 😎😛 Niiiiccceee!!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Niiiiccceee!!!! 😄 Kolla tråden, baby Bouncade ner två (2) bas-spår (stärk och DI) så har du mer att jobba med om det skulle behövas. Får se vad pxm lyckas pyssla ihop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 😎 copycat singers nu på trean. ganske bra 90% säker på att jag har haft hon halfridur som musiklärare i 4an. Kommer inte ihåg riktigt känner igen henne som fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Nu: kaffe Snart: det är fan i mig bud på att sova snart... 😑 Noterar att det blåser lite ute och på tal om det; har vi tappat kontakten med Memphy? 😮 :o 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 sadam, kollade på första avsnittet med idioten på resa nu, fan vad kul det är xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 90% säker på att jag har haft hon halfridur som musiklärare i 4an. Kommer inte ihåg riktigt känner igen henne som fan Coolt. Du e ju nästan kändis då juh! ☺️ Haha @ fiddens avatar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Fiddens avatar är fräsch som fäään! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 återanvände förra (eller förrförra eller förrförrförra?) årets julavatar. orkade inte fixa en ny 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Slappis. 😛 Men fin. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 sadam, kollade på första avsnittet med idioten på resa nu, fan vad kul det är xD Jäpp. Nu börjar ett nytt avsnitt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 JAG HAR ÄTIT PANGKAKA!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 KABOOM COOKIE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 KABOOM COOKIE! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Go natt och sov gott, era tokar 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts