Micke H Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 😄 Mickeh: det där vart ju tjusigt. När man grejat klart med det där är det nästan så man inte vill lira på guran 😉 I know! xD Men hon kommer vara så vacker och låta så fint på spelningen. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 I know! xD Men hon kommer vara så vacker och låta så fint på spelningen. 🥰 Vad var det för spelning nu igen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Vad var det för spelning nu igen? Klockspelningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Snart dax för KAFFE! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Vad var det för spelning nu igen? Om exakt en vecka på Copperfields. ☺️ http://mickehasselqvist.studio51.se/2011/11/06/nathalie/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 FROST FLAKES!!!!!!! 😄 bestämt mig för en sån nu. så nu jävlar 😛 Konstigt. Jag fick reklam för en sådan exakt, från Dolphin Music. £279. Är det svårt att spela bas? Njae, jag spelar ackord mest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Snart dax för KAFFE! 😑 Det har jag hunnit med flera gånger idag 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Det har jag hunnit med flera gånger idag 😳 Inte jag! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Jag dricker nästan aldrig kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Vad är kaffe för nåt? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Inte jag! 😱 Haha 😳 Den här smileyn är så ful så jag kan inte låta bli den 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Den är fruktansvärd 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Jag har förresten spelat bas i helgen. https://forum.studio.se/files/file/11437-%7B%3F%7D/ och sjungit och spelat gitarr och och coh coh cohc ohc ohc occccc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 den där länkfunktionen sög ju för övrigt... jag ville ju få fram en spelare 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Den är fruktansvärd 😳 I inlägg där den här smileyn 😳 används så blir smileyn 😳 för mig det primära medan innehållet blir mer sekundärt. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 (redigerat) I inlägg där den här smileyn 😳 används så blir smileyn 😳 för mig det primära medan innehållet blir mer sekundärt. 😳 Jag har iallafall handlat glögg och pipparkakor. Resten skiter jag i! 😳 Redigerat 6 november 2011 av Neosus 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 (redigerat) Jag har iallafall handlat glögg och pipparkakor. Resten skiter jag i! 😳 Jag har druckit kaffe, postat inlägg, bajsat, postat inlägg, druckit kaffe, kissat och postat inlägg. 😳 Redigerat 6 november 2011 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Jag har städat i studion också. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Jag har druckit kaffe, postat inlägg, bajsat, postat inlägg, druckit kaffe, kissat och postat inlägg. 😳 Heltidsjobb med andra ord. Mmmm... vet hur det är. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Heltidsjobb med andra ord. Mmmm... vet hur det är. 😳 😳 Man borde tjäna pengar på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 (redigerat) 😳 Man borde tjäna pengar på det Ja verkligen! Då hade vi varit miljonärer för länge sedan. 😳 Redigerat 6 november 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Ja verkligen! Då hade vi varit miljonärer för länge sedan. 😳 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 (redigerat) http://soundcloud.co...h-hih-h/s-f7Taf Mitt gamla bands nya band. med post prod demo. tror ni? Edit: tror inte på den orgeln riktig. både gillar och inte gillar den Redigerat 6 november 2011 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Jag minns en gång..... ...sedan minns jag inget mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Konstigt. Jag fick reklam för en sådan exakt, från Dolphin Music. £279. Kan bero på att fender har kampanj. Kanske.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Är det svårt att spela nyckelharpa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Är det svårt att spela nyckelharpa? Rätt teknik med stråken är svårt. Sedan ska man ju veta vars alla toner är oxå. Jag har spelat lite men upplever att stråktekniken är viktigt för att få rena toner... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 http://soundcloud.co...h-hih-h/s-f7Taf Mitt gamla bands nya band. med post prod demo. tror ni? Edit: tror inte på den orgeln riktig. både gillar och inte gillar den Mmmm.... njaaaa..umph...Jag vet inte. De hade gärna fått backa den (utom i "verserna") och hemsk gärna smällt dit en plåt. Den känns lite...jiddrig i nuläget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Mmmm.... njaaaa..umph...Jag vet inte. De hade gärna fått backa den (utom i "verserna") och hemsk gärna smällt dit en plåt. Den känns lite...jiddrig i nuläget. Jag fatta 0 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 november 2011 Dela Postat 6 november 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts