SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Ett flygplan eller? Nä. Det var nåt han skrev. Nej, varför tror du det? Vilket inlägg var det du egentligen skulle ha citerat? Något av mina eller någon annans? Kebaben var god. Vad är det man anmäler där och var står det mes någonstans? Det är det hippa namnet på anmälarknappen. Det man anmäller är vanligtvis mej. Det finns ingen möjlighet att det är en tjugosekundersgräns. Det vet jag inte. Vad är det för plan? Muliticiterafunktionen har blivit weird. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Grillar hamburgare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Grillar hamburgare ASGOTT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 ASGOTT mjo.märkte att det är asgott med paprika och chilisås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Nej, det är inget fel på multiciterafunktionen. Däremot så skrivs ju "alla" inlägg ihop. Frågan kvarstår dock från Neosus och debatt: Vad hade Dingbats för plan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Nej, det är inget fel på multiciterafunktionen. Däremot så skrivs ju "alla" inlägg ihop. Frågan kvarstår dock från Neosus och debatt: Vad hade Dingbats för plan? Svara hellre på vad det är för hund du ska skaffa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Ja drog te brorsan å käka tårta... Ska ALDRIG mer hända igen. Filåt! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Ja drog te brorsan å käka tårta... Ska ALDRIG mer hända igen. Filåt! 😱 Spontanåt ni tårta eller firade ni något? 😕 Omedelbar edith: ja fan i mig, den där unsuresmileyn är faktiskt inget vidare 😏 Den ser ju helt skev ut. Usch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Vi firade lite... 😛 Jag ska steka på lite food nu snart strax om en stund... ganska exakt snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Svara hellre på vad det är för hund du ska skaffa. Ingen alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Mickeh!! Hur mår du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Ja drog te brorsan å käka tårta... Ska ALDRIG mer hända igen. Filåt! 😱 Jag käkade lite tårta igår måndag. Den var för söt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Mickeh!! Hur mår du? +1! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Nä men hej! 😄 Jorå, jag mår nog rätt bra. Hur mår ni grabbar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 btw Pazo. lyssnat på dance kill move för första gången (tror jag). Jefligt nice! Rådiggar hello remixen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Nä men hej! 😄 Jorå, jag mår nog rätt bra. Hur mår ni grabbar? Jag mår bra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Datumstämpeln på citaten är helt crazy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Datumstämpeln på citaten är helt crazy. Nja inte datumet va...men klockslaget är åt helvete 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Oj, menar klockslaget. xD Undrar om Olsberg vet om det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 du ville ha bild på min pularhörna, eller hur vare chae? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 😄 JAG VILL OCKSÅ HA BILD 😮 Du lär ju posta i längsta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 du ville ha bild på min pularhörna, eller hur vare chae? Hit me, baby! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 well. ska bara hitta var jag paketerade mobilsladden när jag tömte rummet på grejer. senså! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Pics or it didn't happen. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Oj, menar klockslaget. xD Undrar om Olsberg vet om det? Låt oss maila honom o säga det... Har inte lusläst "Nya forumet"-tråden.. det kanske redan har sagts där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Låt oss maila honom o säga det... Har inte lusläst "Nya forumet"-tråden.. det kanske redan har sagts där? Gör det du, jag ska hitta något att käka. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 men vafan? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 Fuck me hard! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 men vafan? 😕 Då'rå? Fuck me hard! WTF??!!! 😮😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 november 2011 Dela Postat 1 november 2011 TJIT TJI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts