nattvaktaren (oregistrerad) Postat 2 mars 2004 Postat 2 mars 2004 cubase hittar inte 303-emulatorn och turntabalist-pluggarna man fick gratis i nåt nummer av Studio. har kopierat dom till vst-katalogen. vad gör jag för fel? windows xp - cubase sx
Carl_B Postat 2 mars 2004 Postat 2 mars 2004 cubase hittar inte 303-emulatorn och turntabalist-pluggarna man fick gratis i nåt nummer av Studio. har kopierat dom till vst-katalogen. vad gör jag för fel? windows xp - cubase sx kolla så att sökvägen till vst-katalogen i Cubase är rätt!
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 2 mars 2004 Postat 2 mars 2004 det är den, dom andra vst-instrumenten funkar bra.
Carl_B Postat 2 mars 2004 Postat 2 mars 2004 uhm... då vet jag inte... hur ser strukturen ut i vst-katalogen? med alla filer i dem som inte funkar... (kanske inte alla, men de relevanta) mvh Calle
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 2 mars 2004 Postat 2 mars 2004 uhm... då vet jag inte... hur ser strukturen ut i vst-katalogen? med alla filer i dem som inte funkar... (kanske inte alla, men de relevanta) mvh Calle de flesta .dll-filerna ligger i vst-katalogen, några i undermappar.
Carl_B Postat 2 mars 2004 Postat 2 mars 2004 testa o tanka hem pluginsen från nätet o se om de funkar... annars vet ja tyvärr inte...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.