Andwuu Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Sedan några månader tillbaks, så får man med en liten smidig förvaringsask till dem också - något som inte fanns från början... Hmm.. köpte mina från ett MedStop-apotek och fick inte med ett.
Claes Holmerup Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 De har kanske kvar av äldre sändningar, när de inte har följt med. De proppar jag har i lager, finns det etui med till - men det hjälper förstås inte dig nu... Kolla där du köpte dem, om du inte kan få etui av dem också. 🙂
Schampo Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Jag har provat dem under en period nu både på rep och under två turnéer. De har funkat väldigt bra tycker jag, bra ljud och väldigt små och diskreta. Ibland blir de dock för små och i helgen lyckades jag få den ena att fastna i örat så jag fick lov att använda en näbbtång för att få ut den! Innan har jag kört med Alpines granar med utbytbar dämpning och jag tycker att de är väldigt likvärdiga i ljudkvaliteten. Dock kostar Alpinepropparna 4 ggr mer vill jag minnas. Riktigt bra grejer för pengarna tycker jag!
Andwuu Postat 9 juli 2012 Postat 9 juli 2012 Repade med en polare nu i två timmar och tänkte att det skulle vara ett perfekt tillfälle att testa hur de fungerar rent praktiskt. De behöll till stor del ljudbilden; kan inte begära så hemskt mycket mer av ett par hörselskydd för 50 kr. Dämpningen var väldigt bra och det blev inte obekvämt heller.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.