Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Här är kontrollrummet i studion som det ser ut nu

sofforthumb.png

kontrollrumthumb.png

Det jag tänker nu är att jag hade velat behandla väggarna med någon heltäckande panel för att göra det lite mer trivsamt här. har någon förslag på material som inte sabbar akustiken för mycket? får säkerligen kompensera med sånna där fina absorbenter och ljudsönderdödarmördarfräna-prylar

Men vad tror ni?

Annons
Postat

Tyckte det såg fint ut som det var jag... Kanske kan du vitbetsa? så brukar man göra med furutak, de blir vita men träts fibrer syns igenom. Sen kan du väl hänga upp lite gitarrer o gamla bastubor mm så det blir coolt. Om det redan är bra akustik skulle inte jag ändra för mycket på det...

Varför har du en TV där föresten?

Det där sista var ett sjämt. Haha!

Postat

Tycker också att det såg trevligt ut precis som det är. Och som sagt, är akustiken redan bra är det ju synd att behöva göra om en massa för att få den bra igen.

Postat

Tycker också att det såg trevligt ut precis som det är. Och som sagt, är akustiken redan bra är det ju synd att behöva göra om en massa för att få den bra igen.

Ja visst. Jag skulle hellre köpa en mikrofon eller nåt för slantarna...

Det man kan göra är att montera läcker belysning.... Det finns hurmycket fina LED-grejer nu som varken drar ström eller värmer upp rummet så man tuppar av.

Postat

ahh, det skulle nog göra mycket med att bara måla stället. men jag är bara less "stämningen" hehe. hade velat göra det lite mer rumsligt... det är en av väggarna som är täckta med gitarrer nu och små tavlor ovanför soffan. men hade velat göra det lite mer... "stiligt". det är ju inte alls fult här. men jag känner för att det enkelt skulle gå att lyfta upp stämningen. och jag förstår er tanke med att hellre köpa någon mikrofon för pengarna. det har jag ju så klart övervägt 🙂 men just nu så finns det lite extra stålar i företaget och jag hade velat jobba pytte lite på själva arbetsmiljön här haha 🙂

men men, jag får klura på något 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.