tordA Postat 18 februari 2005 Trådstartare Postat 18 februari 2005 höh, jag får kanske tajta till flöjten å stämma till den lite. oroa dig inte för flöjten det är DU som blir stämd 😆 (sorry, jag kunde inte låta bli 😉 )
Vallhagen Postat 18 februari 2005 Postat 18 februari 2005 Allright!! 😉 Så jävla bra 😄😆 Yep! Ja jävlar! Nästan så jag vågar mig på en smiley: 😄 Blev ju en lyckad afton detta! Trots att jag sitter här sdubig och egentligen borde vatt på fessssst.
tordA Postat 19 februari 2005 Trådstartare Postat 19 februari 2005 Knack-knack ingen mer ???? hugg-i-nu-då-va 🙂
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 (redigerat) Knack-knack ingen mer ???? hugg-i-nu-då-va 🙂 får man göra en gång till?! oboy! vad vill du ha då? 😆 EDIT: säg näverlur säg näverlur säg näverlur säg näverlur Redigerat 19 februari 2005 av maxmaxmax
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 (redigerat) Ja fan! Kom igen: Näverlur! fan också.. Okejdå! näverlur: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 19 februari 2005 av maxmaxmax
joachime Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 Okejdå! näverlur: Your browser does not support the HTML5 audio tag 😛 Det verkar vara en riktigt torr lur.
Vallhagen Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 Okejdå! näverlur: Your browser does not support the HTML5 audio tag Nåt fel va??? Jag laddar hem en halv sekunds tystnad?? /Bengan
tordA Postat 19 februari 2005 Trådstartare Postat 19 februari 2005 hahahahaha 😆 hahahahaha 😆 hahahahaha 😆 hahahahaha 😆 haha 😆 haha haha 😆 haha va härligt, hahahaha 😆 fast det låter mer som toaLetiska naturljud hahahahaha 😆 detta är ett måste !!! 😆
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 Bas och Äggklyvareljud (sorry Eggis, allt för konsten du vet...) Your browser does not support the HTML5 audio tag och så la jag på ett varv till 🙂 skönsång någon... tror hacke vill köra sitt ökända tzuka-buka-hootchie-coochie-rhyme på det här
sisältää Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag Så fint att publiken jublar hysteriskt innan låten går igång men inte säger ett pip efteråt. Förstummade? 🙂
Vallhagen Postat 21 februari 2005 Postat 21 februari 2005 Okejdå! näverlur: Your browser does not support the HTML5 audio tag Nåt fel va??? Jag laddar hem en halv sekunds tystnad?? /Bengan Wow jag citerar mig själv! Plötsligt så FUNKAR LÄNKEN! (var väl problem i den här änden tidigare, hade internetproblem i helgen) Ruskigt bra att du inte kan hålla dig för garv!!! Var är mixmästrarna??? Sätt fart (put fart) på tråden (on the line) nu igen (nuh ighieehhn)!
tordA Postat 21 februari 2005 Trådstartare Postat 21 februari 2005 hihihi jag måste hinna med att mixa in The NeverLuhr i kväll. ett guitarplock skulle nog sitta fint... 😆 sen åker låten ut på jorden runt turne 😆
sounden Postat 21 februari 2005 Postat 21 februari 2005 Vem lägger "yo yo!" Here´s tha thing ya waited for maan" lite rap vore fint vid 1:18 -> /S
hackeman Postat 21 februari 2005 Postat 21 februari 2005 Bas och Äggklyvareljud (sorry Eggis, allt för konsten du vet...) Your browser does not support the HTML5 audio tag och så la jag på ett varv till skönsång någon... tror hacke vill köra sitt ökända tzuka-buka-hootchie-coochie-rhyme på det här gärna. men jag är på vift så jag kan inte... 😛
Linus Postat 21 februari 2005 Postat 21 februari 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 21 februari 2005 Postat 21 februari 2005 (redigerat) kan jag lägga något mer? säg inte infödingsvrål säg inte infödingsvrål säg inte infödingsvrål Redigerat 21 februari 2005 av maxmaxmax
tordA Postat 21 februari 2005 Trådstartare Postat 21 februari 2005 Innan Vectro's pålägg Your browser does not support the HTML5 audio tag jag får ta Vectro's mix och lägga in luren på tisdag ( klart jag skulle ha kollat innan jag tutade in the NeverLuhr i mixen 😄 ) det låter bra så långt 😄 @trippelMax, jag ska inte säga det där.... jag inte ska säga 😄 något bäbisljud, "Gagga" vore bra 😎
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 21 februari 2005 Postat 21 februari 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag
joachime Postat 21 februari 2005 Postat 21 februari 2005 Innan Vectro's pålägg Your browser does not support the HTML5 audio tag Tycker näverluren är.. ..aningen stark... 😉
Lundin Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 Rockfart... detta låter som en temalåt i ' Hem till Midgård' 🙂 ..jädrar vad testosteron det ligger i den
tordA Postat 22 februari 2005 Trådstartare Postat 22 februari 2005 (redigerat) Tycker näverluren är.. ..aningen stark... 😎 Yepp, inget för veklingar 🙂 ..jädrar vad testosteron det ligger i den haha har du inget att bidra med...??? 😄 --edit-- @ Demonen felaktigt formulerat 🙂 har du något ljud att bidra med ? ska det vara 🙂 Redigerat 22 februari 2005 av Rockfart
Kiefz Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 (redigerat) vem som hällst kunde höra att det behövdes en elgitarr i vectros mix.. i alla fall hade jag inget vettigt att göra så jag vet tvungen att dumma mig lite.. lade till lite i andra delen.. blev lite brus dock.. Your browser does not support the HTML5 audio tag 😆 Redigerat 22 februari 2005 av Kiefz
Vallhagen Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 vem som hällst kunde höra att det behövdes en elgitarr i vectros mix.. i alla fall hade jag inget vettigt att göra så jag vet tvungen att dumma mig lite.. lade till lite i andra delen.. blev lite brus dock.. Your browser does not support the HTML5 audio tag 😆 Attans gosigt! Snyggt Kiefs! Men Rockis, du får inte tappa grenarna nu... Det måste vara den här versionen som näverluren och infödingarna ska på va? ... bengan
tordA Postat 22 februari 2005 Trådstartare Postat 22 februari 2005 ujujuj hahaha 🙂 vilken härlig röra 😳 det här skulle vi göra på scen 😠 jag ska försöka bena ut allt i kväll, och till NÄSTA "FALLS" (Forum ALLStar band) blir det lite mer nogranna instruktioner... 😆
tordA Postat 22 februari 2005 Trådstartare Postat 22 februari 2005 Okey's senaste versionen Your browser does not support the HTML5 audio tag 😆 yla till om jag har kvaddat nå't 😳 med så många/mycket postningar om mixning så skulle dom enskilda spåren kunna vara grunden för en mixningstävling 😛 är vi klara nu ? eller har någon något att tillägga 😎
Egghuvud Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 Tja man känner sig inte precis sovsugen Näverluren bryter ner det sista av ens motstånd. 😄😄😄😄
tordA Postat 24 februari 2005 Trådstartare Postat 24 februari 2005 hahaha, den är härlig i Demoforumet
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.