Wavebreaker Postat 22 september 2011 Postat 22 september 2011 Efter många "om" och "men" har jag kommigt fram till att min ASIO Driver tar bort en massa bas från mitt projekt, vilket gör det svårt att mixa och så. Jag tror min nuvarande verision av programmet är 2.10 och jag avänder det med FL 10. Om det finns nån kur mot detta så tveka inte att posta! 🙂
JohnRick Postat 22 september 2011 Postat 22 september 2011 Och det gjorde inte din förra ASIO-driver menar du?
hegobald Postat 22 september 2011 Postat 22 september 2011 En drivrutin fungerar så att den gör att en hårdvara fungerar mot en mjukvara.. En tolk alltså.. Drivrutinen kan inte påverka ljudkvalitén över huvud taget utan det är på en annan nivå.. Så du får söka problemet på en annan nivå! 🙂
pxm Postat 22 september 2011 Postat 22 september 2011 (man kan komma fram till mycket om man funderar..) 😊
Wavebreaker Postat 22 september 2011 Trådstartare Postat 22 september 2011 Och det gjorde inte din förra ASIO-driver menar du? Jag har inte tänkt på det förens nu.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.