Lemanic (oregistrerad) Postat 3 februari 2012 Postat 3 februari 2012 Jazzcore Jizztek Melodic Schranz Progressive Techno Eurostep
Memphis Postat 31 juli 2012 Postat 31 juli 2012 Jag spelade i ett band en gång som spelade hjältemusik. Vi sjöng om superhjältar och det var någon from av rock. Hjälterock?
SadamJR Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Jag spelade i ett band en gång som spelade hjältemusik. Vi sjöng om superhjältar och det var någon from av rock. Hjälterock? Ibland får jag intrycket att var och en av dina låtar är ett försök att starta en ny genre.
CHAE Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 (redigerat) Ibland får jag intrycket att var och en av dina låtar är ett försök att starta en ny genre. 😄 Det är sant, Memphis är en sann renässansman 🙂 * * * Post-goth Ambient-surf Grind-gaze Redigerat 3 augusti 2012 av CHAE
CHAE Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Belgiskt Bröt Motsatsen till "Belgian Blue(s)"...? 😕
meardeR Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 * Emo-Gospel * Etnisk Electro Death-schlager * Neo library-Country * Vitrysk Bluegrass-trance
JJRockford Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Nu har jag inga bra förslag på namn, men några riktigt lyckade genre-blandningar tycker jag att Wax Audio står för med sina mashuper. T ex: Lady Gaga "Judas" + Judas Priest "Pain killer": Metallica - "Sad but true" + Stevie Wonder - "Superstitous": Nirvana - "Smells like teen spirit" + Europe - "The final countdown" Ghostbusters Theme song + AC/DC - "Thunderstruck" Själv tycker jag faktiskt att alla dessa på något sätt är bättre låtar än ursprungen de är mixade ifrån.
creel (oregistrerad) Postat 19 september 2012 Postat 19 september 2012 Hiphopbarockmusik. Punktrance Dubstep finns redan.
Lemanic (oregistrerad) Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 (redigerat) Dubstep finns redan. Snarare "Roxette på steroider" eller "Stock, Aitken & Waterman höga på Thrash". Redigerat 20 september 2012 av Lemanic
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.