hackeman Postat 18 februari 2005 Postat 18 februari 2005 A* förvinner med andra ord ifrån detta forum, såå är alla nöjda nu? Personligen är jag inte nöjd förrän du brinnA* i &&"%! Edit. Jag har upptäckt att ni är lite småreligiösa, så jag vill inte skriva det rakt ut, men &&"%! betyder alltså helvetet... Jag är inte religiös. Per skrev ursprungligen: Personligen är jag inte nöjd förrän du brinnA* i helvetet. Edit. Kram! (enligt reply notification, höhö)
perdefinition Postat 18 februari 2005 Postat 18 februari 2005 Jag är inte religiös. Per skrev ursprungligen: Personligen är jag inte nöjd förrän du brinnA* i helvetet. Edit. Kram! (enligt reply notification, höhö) Jaja, men sen kom jag på att kramen inte skulle kompensera för den oerhörda synden att önska någon till helevetet. Jag har bett 10 ave maria och hoppas att jag blir förlåten.
Linus Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Vem har sagt att bara Lavrell & Pluffo får bumpa gamla trådar? 😉 Är det nån som vet vA*r dennA* ungen tog vägen sen? 😕
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 hahaha... fyfan.. dethär var ju före min tid!! 😄 :D
hackeman Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 V*fa*lls.... ni skrÄÄ*ms!!! Tro*dde först A*udioh*lv*t* va*r tillba*ka*!! 😕
Pazo Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 V*fa*lls.... ni skrÄÄ*ms!!! Tro*dde först A*udioh*lv*t* va*r tillba*ka*!! 😆 😕
Pico Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 V*fa*lls.... ni skrÄÄ*ms!!! Tro*dde först A*udioh*lv*t* va*r tillba*ka*!! 😱 😄 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.