fender__ Postat 18 september 2011 Postat 18 september 2011 (redigerat) Hej Jag skulle behöva lite hjälp med inspelning av Piano. Det är en liten snutt som behöver spelas in och borde inte ta så lång tid. Du som spelar in kommer senare att få feedback av musiklärare, producenter samt studenter då detta är ett en skoluppgift.. Vi hörs! Mvh Redigerat 18 september 2011 av fender__
Guitar Nilsson Postat 18 september 2011 Postat 18 september 2011 Hej Jag skulle behöva lite hjälp med inspelning av Piano. Det är en liten snutt som behöver spelas in och borde inte ta så lång tid. Du som spelar in kommer senare att få feedback av musiklärare, producenter samt studenter då detta är ett en skoluppgift.. Vi hörs! Mvh Det här går inte att fatta mycket av... Vad är det för snutt? Nåt du har noter på? Hade du tänkt komma med noterna hem till någon med både piano och inspelningsgrejer. Eller ska det hela utspela sig i rymden? Är det möjligen så att du bor i Stockholm och pga detta tar för givet att detta är ett forum enbart för stockholmare?
fender__ Postat 19 september 2011 Trådstartare Postat 19 september 2011 Ursäkta för mitt grymt otydliga inlägg där! Såg att jag missade en massa! Japp det är inom stockholmsområdet! Den som spelar får själv välja vad han/hon vill spela, kan själv spela annars! Mikrofoner kan jag sj ta med bara ni har inspelningsmöjligheter, måste gå spela in i stereo också! Fnulf: Japp det stämmer. Går du också utbildningen? Har du lyckats spela in alla grejerna? Jag har som du ser Pianot kvar! Återigen ursäkta för det konstiga inlägget! Var lite trött. (HAHA forum enbart för stockholmare), den var bra! 🙂
Guitar Nilsson Postat 19 september 2011 Postat 19 september 2011 Internet är ju ett nätverk som går runt hela jordklotet. Men ni stockholmare tror att ingenting existerar utanför tullarna. Det är ju för näpet ju Vet du inte ens om du tänkt spela själv eller om nån annan ska göra det? Och om det är ett skolarbete, är det inte meningen att du ska göra det hela själv då? Vad är din del i det hela?.
HoboRec Postat 19 september 2011 Postat 19 september 2011 Fender: Jajemen, jag går också utbildningen. Har dock inte hunnit göra uppgifterna ännu. Tänkte göra det nu i veckan. Nilsson: Är det någon Stockholmare om varit elak mot dig nån gång? Verkar lite traumatiskt. Han bad ju om ursäkt för otydliga inlägget.
fender__ Postat 19 september 2011 Trådstartare Postat 19 september 2011 Fnulf: Ok, 2 oktober skulle allt vara inlämnat tror jag, så de ju lugnt Nilsson: Jag är faktiskt från småland 😊 flyttade hit för ett par månader sen, räknas jag fortfarande som stockholmare?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.