hertingen Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Hej! Nån som vet om det finns nåt sätt att få upp antalet "gilla" på sin facebook sida? Man måste ju ha över 25 st för att få en adress/namn till sidan, och mina vänner är alldeles för sega för att gilla sidan, eller så vill dom inte för att dom inte gillar musiken. Vill gärna få en adress så att jag kan koppla ihop den med min myspace, reverbnation osv. och promota på olika sätt. Tacksam för svar.
Hellpig Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Tja, du kan väl lägga in en länk här o fråga om forumnissarna vill uppfylla din önskan. Det vore inte första gången det hände... 😉
JJRockford Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Skriv till dom en och en på chatten och kräv att dom gör det omedelbart.
therocker Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Din musik är väl lite snäv kanske, inte direkt hitliste, lite Marilyn Manson goes disco? (Det jag hörde på myspace..) Säg hur jag ska göra så gillar jag!!
johle Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 När jag går in på min "page" på Faecbook ser jag direkt till vänster hur många som har "like":at. Så har det varit sedan första början? Även om man kommer in som någon utifrån ser man väl det?
lonewind Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Hur hittar jag er på facebook så går jag in och gillar?
Piccazzo Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Skapa ett antal nya Gmail konton , sedan ett antal nya facebook konton med dessa gmail konton och vips så har du dina 25 vänner och kan byta namnet på din Facebook sida.
hertingen Postat 17 september 2011 Trådstartare Postat 17 september 2011 Tack så mycket allihop för tipsen/svaren. Kanon att ni erbjuder er att hjälpa till! 🙂 sadomachine = lol, a man gotta do what a man gotta do... therocker = Jo, så är det nog. Kul att du kollade upp myspace´n. Här är länken till sidan som den är nu, om ni vill gilla: cryonik Självklart kommer jag att återgällda vänligheten genom att gilla tillbaka om ni har någon sida. 🙂 MVH Daniel
lonewind Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Så, använde min artistsida (chris michols) för att gilla din sida.
BurninSven (oregistrerad) Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Om det inte vore för att jag inte gillar själva facebook (har faktiskt hittat en länk som lovar att mitt konto ska raderas helt men det återstår ju att se) så skulle jag gärna hjälpa till.
Virvelvind Postat 19 september 2011 Postat 19 september 2011 Fattar inte riktigt tror jag, varför vill du komma upp i 25 gilla-markeringar? Du har ju bara 15 nu och kan ändå länka till sidan härifrån forumet, då kan du väl länka från din Myspace osv också?
sadomachine (oregistrerad) Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Sådär, gillat.... Kunde inte lyssna i telefonen men det verkar ju vara musik som jag borde gilla.... Mer industri åt folket...
Piccazzo Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Fattar inte riktigt tror jag, varför vill du komma upp i 25 gilla-markeringar? För att byta adress från tex : Facebook.com/1234465/mistermusic Till : Facebook.com/Mistermusic
Mats Stålbröst Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Så där, nu har jag gått in och lajkat Cryonic-sidan! Som tack för hjälpen kan väl du, och ni andra, göra detsamma med Studio på Facebook? 🙂 http://www.facebook.com/studiotidning /Mats på Studioredaktionen
lonewind Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Så där, nu har jag gått in och lajkat Cryonic-sidan! Som tack för hjälpen kan väl du, och ni andra, göra detsamma med Studio på Facebook? 🙂 http://www.facebook.com/studiotidning /Mats på Studioredaktionen Självklart! Done!
therocker Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Så där, nu har jag gått in och lajkat Cryonic-sidan! Som tack för hjälpen kan väl du, och ni andra, göra detsamma med Studio på Facebook? 🙂 http://www.facebook.com/studiotidning /Mats på Studioredaktionen Behöver ni också 25 st som gillar....? 😉 Hehe, gjort!
Hjorten Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Lånar tråden lite och ber också om lite fler gillningar. Nihil Collective är industri från Uppsala, material och liveaction på gång.
MrBluesman Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 (redigerat) Jag tänker inte be om "gillningar", men däremot får ni gärna kolla in oss och gärna trycka "gilla" ifall vår musik faller i smaken! 🥰 http://www.facebook.com/secretcircusband Redigerat 20 september 2011 av MrBluesman
BluesBoy Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Ni förtjänar ett klick, så det har ni fått. Jag kan väl passa på att göra lite PR för bandet jag spelar i också. Tycker ni om det är ni varmt välkomna att "gilla". 🙂 Rigge Blues Band
sadomachine (oregistrerad) Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Det lät ju hur bra som helst....
Olavinter Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 Hej alla! Jag googlade och fick upp denna sida. Jag har samma problem som många av er! Jag har uppmanat kanske 50 personer att lajka, men bara 13 lajkar idag. Kan inte ni göra en insats och lajka, så gör jag likadant som ni? Jag är speakerröst så det är i närheten av musik.http://www.facebook.com/SpeakerrostOlaRingdahl?ref=ts Ola
Erik dP Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 Tur att "gilla" numera inte behöver betyda att man faktiskt gillar. Annars skulle jag nog ha anledning att deppa med tanke på hur få som "gillar" min musik.
tordA Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 mycket gillande blev det 😄 här är en till: http://www.facebook.com/1PlusZero
Ridpojken Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 25 likes? Det har jag skrapat ihop till det mest värdelösa sidor jag skapat inom loppet av ett par dagar 😛
BluesBoy Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 mycket gillande blev det 😄 Och jag tackar allra ödmjukast. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.