Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Nån som vet om det finns nåt sätt att få upp antalet "gilla" på sin facebook sida?

Man måste ju ha över 25 st för att få en adress/namn till sidan, och mina vänner är alldeles för sega för att gilla sidan, eller så vill dom inte för att dom inte gillar musiken.

Vill gärna få en adress så att jag kan koppla ihop den med min myspace, reverbnation osv. och promota på olika sätt.

Tacksam för svar.

Annons
Postat

Tja, du kan väl lägga in en länk här o fråga om forumnissarna vill uppfylla din önskan. Det vore inte första gången det hände... 😉

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Gör bättre musik? 🙂

Postat

Din musik är väl lite snäv kanske, inte direkt hitliste, lite Marilyn Manson goes disco? (Det jag hörde på myspace..) Säg hur jag ska göra så gillar jag!!

Postat

När jag går in på min "page" på Faecbook ser jag direkt till vänster hur många som har "like":at. Så har det varit sedan första början? Även om man kommer in som någon utifrån ser man väl det?

Postat

Tack så mycket allihop för tipsen/svaren. Kanon att ni erbjuder er att hjälpa till! 🙂

sadomachine = lol, a man gotta do what a man gotta do...

therocker = Jo, så är det nog. Kul att du kollade upp myspace´n.

Här är länken till sidan som den är nu, om ni vill gilla: cryonik

Självklart kommer jag att återgällda vänligheten genom att gilla tillbaka om ni har någon sida. 🙂

MVH

Daniel

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Om det inte vore för att jag inte gillar själva facebook (har faktiskt hittat en länk som lovar att mitt konto ska raderas helt men det återstår ju att se) så skulle jag gärna hjälpa till.

Postat

Fattar inte riktigt tror jag, varför vill du komma upp i 25 gilla-markeringar? Du har ju bara 15 nu och kan ändå länka till sidan härifrån forumet, då kan du väl länka från din Myspace osv också?

Postat

Sådär, gillat....

Kunde inte lyssna i telefonen men det verkar ju vara musik som jag borde gilla....

Mer industri åt folket...

Postat

Ni förtjänar ett klick, så det har ni fått.

Jag kan väl passa på att göra lite PR för bandet jag spelar i också.

Tycker ni om det är ni varmt välkomna att "gilla". 🙂

Rigge Blues Band

Postat

Det lät ju hur bra som helst....

• 2 månader senare...
Postat

Tur att "gilla" numera inte behöver betyda att man faktiskt gillar. Annars skulle jag nog ha anledning att deppa med tanke på hur få som "gillar" min musik.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.