Jump to content
Annons

Någon som ska hälsa på Hultsfredsfestivalen


Ken Kängström

Recommended Posts

Annons
Spelar goo goo dolls? Annars så kommer jag inte.  🙁

Det är inte många band klara ännu men det är 20 års jubileum och dom har utlovat en rejäl festival i år.

Tror inte goo goo dolls kommer iaf. Dom var där -99 (har jag för mig) då dom just hade släppt deras bäst säljande platta.

Näe, man får helt enkelt åka till Usa för att se dom. 🙂

Redigerat av osiris
Link to comment
Dela på andra sajter

Spelar Black Sabbath?

Icke men jag har fått lite inside information som jag hoppas inge härifrån trakterna läser just nu.

Slipknot, Slayer är eventuellt klara för festivalen.

Redan klara är System of a Down och Manson.

brr.. då skall jag definitivt inte dit...

kommer ner på gates of metal dock...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hörde ett rykte om att Ozzy hoppat av. Han kommer att ersättas av Tom Jones. Han och Tony Iommi är gamla kompisar. De kommer inte till Hultsfred. Dock tänkte de köra en grej på Emmabodafestivalen. Jag tänker då rakt inte åka dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hörde ett rykte om att Ozzy hoppat av. Han kommer att ersättas av Tom Jones. Han och Tony Iommi är gamla kompisar. De kommer inte till Hultsfred. Dock tänkte de köra en grej på Emmabodafestivalen. Jag tänker då rakt inte åka dit.

😳

Hoppas verkligen detta var ett skämt.... antar det, men när det gäller sabbath så vet man aldrig.... de har trots allt övervägt att låta ice-t medverka på platta en gång i tiden...

Redigerat av brojd
Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
de har trots allt övervägt att låta ice-t medverka på platta en gång i tiden...

japp - illusion of power. Jag hade den på huvudet för inte många dagar sedan.

Vem av dem som sänkte sig kan vi säkert gnabba om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arvika är ju festivalen som gäller, men det är möjligt att jag även svänger förbi Hultsfred i år. Var på Roskilde 98 när Manson skulle ha spelat, så det vore väl kul att få se honom/dom nån gång... Slipknot vore också kul att se, den senaste skivan var faktiskt riktigt bra bitvis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...