evilrocker Postat 15 september 2011 Dela Postat 15 september 2011 (redigerat) Haha jag kunde inte låta bli, långsökt kanske, men ändå så passande på ett sådant här forum, haha så är det understruket också, så jävla bra. Redigerat 15 september 2011 av evilrocker 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 15 september 2011 Dela Postat 15 september 2011 Borta på logicpro.se så fanns det en rolig annons; *fniss* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 september 2011 Dela Postat 15 september 2011 Vad blir det härnäst? Matlagning enligt DSP-metoden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 15 september 2011 Dela Postat 15 september 2011 Eller Mastring med Stockholms Seglar Sällskap... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 september 2011 Dela Postat 15 september 2011 Vad har CLA för rolig betydelse som jag inte vet om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 15 september 2011 Trådstartare Dela Postat 15 september 2011 Eller vinn en låda kit-kat med Joe Baressi 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 september 2011 Dela Postat 15 september 2011 De e bara FETa människor som vet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 15 september 2011 Trådstartare Dela Postat 15 september 2011 Chris Lord Alge CLA-INFO Vad har CLA för rolig betydelse som jag inte vet om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 september 2011 Dela Postat 15 september 2011 (redigerat) Vad har CLA för rolig betydelse som jag inte vet om? Chris Lord-Alge. Som evilrocker sa, långsökt. 😉 EDIT: Några sekunder försent... Redigerat 15 september 2011 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 15 september 2011 Trådstartare Dela Postat 15 september 2011 Haha jag sa ju det, långsökt men kul. 🙂 Chris Lord-Alge. Som evilrocker sa, långsökt. 😉 EDIT: Några sekunder försent... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.