Johan Brynte Postat 14 september 2011 Postat 14 september 2011 Söker någon som kan sjunga och spela in tunga röster i mic. Har sj en jätte kass mic. Och jag gör electro techno eurodance stuket. Söker i alla fall någon talang på sjunga mm. Som har en bra mic också! 🙂 Hoppas man fångar något intresse här.
Ludwig Koz Postat 14 september 2011 Postat 14 september 2011 (redigerat) Ett litet tips bara, lägg upp några av dina tidigare alster. Annars blir det nog svårt att få respons. Redigerat 14 september 2011 av Ludwig Koz
Johan Brynte Postat 15 september 2011 Trådstartare Postat 15 september 2011 ett exempel nedan men hans röst e sämst.
Johan Brynte Postat 21 september 2011 Trådstartare Postat 21 september 2011 (redigerat) Tänker lägga upp exempel på vad jag gör vore även kul med sammarbete också! Kanske kan ändra till lite mjukare softare bas också beror på lite hur jag gör remixen. Tänkte sattsa på covers. http://www.sendspace.com/file/gkl8v3 Redigerat 21 september 2011 av Johan Brynte
Piccazzo Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 LAdda upp låten på forumet eller som en Mp3 direkt i tråden istället. Många är skeptiska till att ladda ned låtar från länkar/personer/källor dom inte känner till.
Johan Brynte Postat 21 september 2011 Trådstartare Postat 21 september 2011 När jag gjorde så gick det inte var för stor och när jag försöker ladda upp låtar & filer säger den att något är fel.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.