Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej!

Jag läser en utbildning som heter musik- och ljuddesign på distans terminen nummer två. Ska göra ett projektarbete där jag ska spela in ett band/artist i en genre jag själv inte är så jättebekant med så renodlade elektronisk band/artister går bort.

Det jag behöver är ett band/artist, och lokal att spela in i (replokal eller liknande) inte så lämpligt att spela in hemma hos mig men det kan vara en nödlösning. Jag själv bor i Uppsala så det vore mycket bra om ni också befann er här eller i närheten. Borde ju också nämna att jag är amatör på området och har begränsad teknisk utrustning. Men som jag brukar tänka less is more.

Som tack för besväret skulle ni/du kunna få en demo.

Over and Out

Redigerat av Uozon
  • 2 veckor senare...
Annons
Postat

Hej!

Jag bor i Uppsala och har tillgång till bra lokal. Dock har jag inget band. Har heller inget behov av en demo. Men skulle kunna tänka mig att ställa upp om du inte hittar någon annan. I sådana fall kan vi hitta på något med lite akustiska gitarrer och sång.

Postat

Åh schysst äntligen ett svar. Det vore mycket bra om vi kunde samarbeta. Jag kan PM dig för mer information om exakt vad/hur det hela ska gå till från min sida osv. Är det något mer du vill veta exakt så fråga gärna.

Postat

Åh schysst äntligen ett svar. Det vore mycket bra om vi kunde samarbeta. Jag kan PM dig för mer information om exakt vad/hur det hela ska gå till från min sida osv. Är det något mer du vill veta exakt så fråga gärna.

Maila detaljer på chrismichols@gmail.com

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.