ThomasJ Postat 16 februari 2005 Postat 16 februari 2005 Såg ni programet outsiders på femman igår om fuckforforest.com ? måste säga att det är en jävla skön grej det där, skulle fan kunna tänka mig o blo modell för regnskogen om någon ville se min vackra kropp!
Pluffo Postat 16 februari 2005 Postat 16 februari 2005 Hmm..... Är det inte bättre med masturbate for peace? Touch you sack, not iraq.
ThomasJ Postat 16 februari 2005 Trådstartare Postat 16 februari 2005 jovisst, om man ändå kunde dra in så stora summor som dom faktist gör på att runka så vorre det ju toppen
merbid Postat 16 februari 2005 Postat 16 februari 2005 jo men om man hade kunnat tjäna de pengarna på att runka så hade man väl köpt annat? 🙂
wonderboy Postat 17 februari 2005 Postat 17 februari 2005 (redigerat) Hej grabbar! Har Ni sportlov, eller? Redigerat 17 februari 2005 av wonderboy
®offe Postat 17 februari 2005 Postat 17 februari 2005 Hej grabbar! Har Ni sporlov, eller? Läser förundrad denna absurda tråd, och kommer till WBs suveräna avslut, som får mig att börja gapskratta, 🙂😄😄 sittandes i kontorslandskap med alla komplikationer det för med sig. Sluta upp med sånt här trams 🙁 jag kan ju få sparken!
wonderboy Postat 17 februari 2005 Postat 17 februari 2005 (redigerat) Jamen Roffe, Du får ju ändå hålla med om att det är synd om grabbarna? Här sitter de inlåsta med sina tv-apparater, datorer och joysticks(!) när alla andra är ute i den friska och stärkande vinterluften! När alla vi andra ägnar oss åt uppbygglig och andligt stärkande verksamheter, sitter de och leker med sig själva och ägnar sig åt självbefläckelse! Huvva! Snacka om att ha för mycket fritid och ingenting att fylla den med! Redigerat 17 februari 2005 av wonderboy
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 17 februari 2005 Postat 17 februari 2005 Jamen Roffe, Du får ju ändå hålla med om att det är synd om grabbarna? Här sitter de inlåsta med sina tv-apparater, datorer och joysticks(!) när alla andra är ute i den friska och stärkande vinterluften! När alla vi andra ägnar oss åt uppbygglig och andligt stärkande verksamheter, sitter de och leker med sig själva och ägnar sig åt självbefläckelse! Huvva! Snacka om att ha för mycket fritid och ingenting att fylla den med! käften och ta en bulle
wonderboy Postat 17 februari 2005 Postat 17 februari 2005 käften och ta en bulle Har Du också sportlov?
tordA Postat 17 februari 2005 Postat 17 februari 2005 Jamen Roffe, Du får ju ändå hålla med om att det är synd om grabbarna? Här sitter de inlåsta med sina tv-apparater, datorer och joysticks(!) när alla andra är ute i den friska och stärkande vinterluften! När alla vi andra ägnar oss åt uppbygglig och andligt stärkande verksamheter, sitter de och leker med sig själva och ägnar sig åt självbefläckelse! Huvva! Snacka om att ha för mycket fritid och ingenting att fylla den med! (!) är snuskigast hittils 😏 (o)(o) 😛
wonderboy Postat 17 februari 2005 Postat 17 februari 2005 Jamen Roffe, Du får ju ändå hålla med om att det är synd om grabbarna? Här sitter de inlåsta med sina tv-apparater, datorer och joysticks(!) när alla andra är ute i den friska och stärkande vinterluften! När alla vi andra ägnar oss åt uppbygglig och andligt stärkande verksamheter, sitter de och leker med sig själva och ägnar sig åt självbefläckelse! Huvva! Snacka om att ha för mycket fritid och ingenting att fylla den med! (!) är snuskigast hittils 😏 (o)(o) 😛 Jag är ledsen, Rockfart men jag kände att någon var tvungen att ta bladet från munnen och nämna styggelser vid deras rätta namn! Vik hädan, mörksens makter!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.