Jump to content
Annons

Fuck For Forest


ThomasJ

Recommended Posts

Annons
Hej grabbar! Har Ni sporlov, eller?

Läser förundrad denna absurda tråd, och kommer till WBs suveräna avslut, som får mig att börja gapskratta, 🙂😄😄 sittandes i kontorslandskap med alla komplikationer det för med sig.

Sluta upp med sånt här trams 🙁 jag kan ju få sparken!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jamen Roffe, Du får ju ändå hålla med om att det är synd om grabbarna? Här sitter de inlåsta med sina tv-apparater, datorer och joysticks(!) när alla andra är ute i den friska och stärkande vinterluften! När alla vi andra ägnar oss åt uppbygglig och andligt stärkande verksamheter, sitter de och leker med sig själva och ägnar sig åt självbefläckelse! Huvva! Snacka om att ha för mycket fritid och ingenting att fylla den med!

Redigerat av wonderboy
Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Jamen Roffe, Du får ju ändå hålla med om att det är synd om grabbarna? Här sitter de inlåsta med sina tv-apparater, datorer och joysticks(!) när alla andra är ute i den friska och stärkande vinterluften! När alla vi andra ägnar oss åt uppbygglig och andligt stärkande verksamheter, sitter de och leker med sig själva och ägnar sig åt självbefläckelse! Huvva! Snacka om att ha för mycket fritid och ingenting att fylla den med!

käften och ta en bulle

Link to comment
Dela på andra sajter

Jamen Roffe, Du får ju ändå hålla med om att det är synd om grabbarna? Här sitter de inlåsta med sina tv-apparater, datorer och joysticks(!) när alla andra är ute i den friska och stärkande vinterluften! När alla vi andra ägnar oss åt uppbygglig och andligt stärkande verksamheter, sitter de och leker med sig själva och ägnar sig åt självbefläckelse! Huvva! Snacka om att ha för mycket fritid och ingenting att fylla den med!

(!)

är snuskigast hittils 😏

(o)(o)

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jamen Roffe, Du får ju ändå hålla med om att det är synd om grabbarna? Här sitter de inlåsta med sina tv-apparater, datorer och joysticks(!) när alla andra är ute i den friska och stärkande vinterluften! När alla vi andra ägnar oss åt uppbygglig och andligt stärkande verksamheter, sitter de och leker med sig själva och ägnar sig åt självbefläckelse! Huvva! Snacka om att ha för mycket fritid och ingenting att fylla den med!

(!)

är snuskigast hittils 😏

(o)(o)

😛

Jag är ledsen, Rockfart men jag kände att någon var tvungen att ta bladet från munnen och nämna styggelser vid deras rätta namn! Vik hädan, mörksens makter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...