Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Såg ni programet outsiders på femman igår om fuckforforest.com ? måste säga att det är en jävla skön grej det där, skulle fan kunna tänka mig o blo modell för regnskogen om någon ville se min vackra kropp!

Annons
Postat

jovisst, om man ändå kunde dra in så stora summor som dom faktist gör på att runka så vorre det ju toppen

Postat
Hej grabbar! Har Ni sporlov, eller?

Läser förundrad denna absurda tråd, och kommer till WBs suveräna avslut, som får mig att börja gapskratta, 🙂😄😄 sittandes i kontorslandskap med alla komplikationer det för med sig.

Sluta upp med sånt här trams 🙁 jag kan ju få sparken!

Postat (redigerat)

Jamen Roffe, Du får ju ändå hålla med om att det är synd om grabbarna? Här sitter de inlåsta med sina tv-apparater, datorer och joysticks(!) när alla andra är ute i den friska och stärkande vinterluften! När alla vi andra ägnar oss åt uppbygglig och andligt stärkande verksamheter, sitter de och leker med sig själva och ägnar sig åt självbefläckelse! Huvva! Snacka om att ha för mycket fritid och ingenting att fylla den med!

Redigerat av wonderboy
maxmaxmax (oregistrerad)
Postat
Jamen Roffe, Du får ju ändå hålla med om att det är synd om grabbarna? Här sitter de inlåsta med sina tv-apparater, datorer och joysticks(!) när alla andra är ute i den friska och stärkande vinterluften! När alla vi andra ägnar oss åt uppbygglig och andligt stärkande verksamheter, sitter de och leker med sig själva och ägnar sig åt självbefläckelse! Huvva! Snacka om att ha för mycket fritid och ingenting att fylla den med!

käften och ta en bulle

Postat

(!)

är snuskigast hittils 😏

(o)(o)

😛

Postat

(!)

är snuskigast hittils 😏

(o)(o)

😛

Jag är ledsen, Rockfart men jag kände att någon var tvungen att ta bladet från munnen och nämna styggelser vid deras rätta namn! Vik hädan, mörksens makter!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.