Gäst Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Vi är ett musikförlag (se www.swedensongs.se) som söker samarbete med låtskrivare med egen studio. Du ska vara kunnig inom främst pop, schlager och dansband. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 pop, schlager och dansband. It buuurns!! My eyes!!! AAARRGGHH!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 På pop-fronten kan nog jag hjælpa till. Ursækta bokstæverna, befinner mig i Norge før tillfællet... 😉 Vad førvæntar ni er av mig? The Mr... (Kristian Martti) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Och mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Låtskrivare Ja, mmm Egen studio, hmmm definera egen studio... Annars kan jag nog knopa ihop det mesta 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Och mig? Du får inte vara med. Du gör ju inte dansband 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Och mig? Du får inte vara med. Du gör ju inte dansband 😉 shhh... hemlit 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Och mig? Du får inte vara med. Du gör ju inte dansband 😉 Han kan väl ändra sig? 🙂 Trance vet vi ju att han inte klarar av iaf 😄😉 Sorry Addic 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Och mig? Du får inte vara med. Du gör ju inte dansband 😉 Han kan väl ändra sig? 🙂 Trance vet vi ju att han inte klarar av iaf 😄😉 Sorry Addic 😛 🙂😄🙂 Men man måste ju prova iaf =). Men pop fixar jag om jag ger mig faan på det haha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Och mig? Du får inte vara med. Du gör ju inte dansband 😆 Han kan väl ändra sig? 🙂 Trance vet vi ju att han inte klarar av iaf 😄😄 Sorry Addic 😛 😆😆😆 Men man måste ju prova iaf =). Men pop fixar jag om jag ger mig faan på det haha. Ja det är väl bara att skruva ner disten? Eller är det nåt mer man ska tänka på? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Och mig? Du får inte vara med. Du gör ju inte dansband 😆 Han kan väl ändra sig? 🙂 Trance vet vi ju att han inte klarar av iaf 😄😄 Sorry Addic 😛 😆😆😆 Men man måste ju prova iaf =). Men pop fixar jag om jag ger mig faan på det haha. Ja det är väl bara att skruva ner disten? Eller är det nåt mer man ska tänka på? 😄 VA???? UNDERSKATTA INTE DISTENS POWER!!!!!! ooopps. Kanske är lite besatt ändån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 ...inom främst pop, schlager och dansband. Vilka är det som behöver låtar just nu? Så att folk inte skickar in för E.M.M.A. när ni letar åt Wizex? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 17 februari 2005 Dela Postat 17 februari 2005 pop, schlager och dansband. It buuurns!! My eyes!!! AAARRGGHH!!! 😮😄😄 jag har försökt men numera blir det popup-fönster bara 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 februari 2005 Dela Postat 17 februari 2005 https://www.studio.se/index.php?showtopic=8835 Onödigt att dybblepoasta 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Radiobrutta Postat 8 juli 2010 Dela Postat 8 juli 2010 (redigerat) Hej Sweden Songs, Jag driver en professionell studio ifall ni behöver hjälp med kvalitetsinspelningar av CD/demos/mixningar etc. Välkomna att höra av er. Ragdoll Production, Sweden Recording and Mixing Studio/ Music Production/ "On-Location" Recordings/ Radio Broadcasting Services/Audio Engineering & Consulting/Record & Music Publishing Label/ A&R/ Connected artists, musicians, songwriters and others in the music business. Redigerat 8 juli 2010 av Radiobrutta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 10 juli 2010 Dela Postat 10 juli 2010 (redigerat) Hej Sweden Songs, Jag driver en professionell studio ifall ni behöver hjälp med kvalitetsinspelningar av CD/demos/mixningar etc. Välkomna att höra av er. Ragdoll Production, Sweden Recording and Mixing Studio/ Music Production/ "On-Location" Recordings/ Radio Broadcasting Services/Audio Engineering & Consulting/Record & Music Publishing Label/ A&R/ Connected artists, musicians, songwriters and others in the music business. Kanske lite sent ute " Skickat 2005 February 16 - 10:52 PM " Redigerat 10 juli 2010 av Piccazzo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Radiobrutta Postat 10 juli 2010 Dela Postat 10 juli 2010 (redigerat) Haha, ja du. Då så.. Sweden Songs verkar finnas än.. nåväl. Redigerat 10 juli 2010 av Radiobrutta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.