Bunnyman Postat 5 september 2011 Postat 5 september 2011 (redigerat) TJA Vi är ett seriöst satsande band med rötterna från Salford, Manchester. Vi har spelats på BBC, och vi spelas med jämna mellanrum på radio i Storbritannien. Vi är 3 killar och en tjej. Vi letar efter någon som kan lägga beats, gärna lite i stil med 'Is Tropical' eller 'Kasabian'. Influenser: Kasabian, Kaiser Chiefs, The Cure, Joy Division, The Clash, The Streets, The Specials, The Libertines/Babyshambles/Pete Doherty, The Jam, The Stranglers.... Vi har ett nytt sound men här e våra äldre låtar: www.myspace.com/wedonotnegotiatewithterrorists http://en.wikipedia.org/wiki/We_do_not_negotiate_with_terrorists Redigerat 10 september 2011 av Bunnyman
Bunnyman Postat 11 september 2011 Trådstartare Postat 11 september 2011 Tråkigt att inga verkar intresserade. Jag visar upp den work in progress version av A-sidan till singeln vi spelar in hos www.loudattic.com, så länge saknas det solo och sången som allt annat är det bara slask, men kanske man fattar soundet vi strävar efter nu http://snd.sc/mZgPPR
drloop (oregistrerad) Postat 11 september 2011 Postat 11 september 2011 (redigerat) Undra hur B-sidan blir. Jag fattar hur ni vill ha det. Men hela låten är ju en enda loop, händer inget. Lyssna igenom ett gäng trumloopar och lägg på den ni tycker passar bäst. Redigerat 11 september 2011 av drloop
drloop (oregistrerad) Postat 11 september 2011 Postat 11 september 2011 Lyssnade på dom andra grejerna, dom var ju mycket ballare än den låt ni länkade till. Antar att det var era grejer som fanns på soundclouden eller?
Bunnyman Postat 11 september 2011 Trådstartare Postat 11 september 2011 Som sagt den andra länkan är ju bara en loop så länge, men jag ville bara visa att det är sånt vi sysslar med just nu.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.