Patek Philippe Postat 1 mars 2004 Postat 1 mars 2004 Har ett litet problem. Har fått en låt via en kompis (rns). Vill spara en patch på redrummen, det funkar ju bra i sig, men när jag ska öppna den igen hittar den ju inte samplingarna som redrummen använder sig av. Finns det något sätt att lösa detta?
Twilight_Zound Postat 1 mars 2004 Postat 1 mars 2004 Finns samplingarna i någon folder på samma dator?
Patek Philippe Postat 1 mars 2004 Trådstartare Postat 1 mars 2004 (redigerat) Finns samplingarna i någon folder på samma dator? Nej, det är det som är grejen, jag har bara rns-filen, men där ligger ju samplingarna i redrum. Redigerat 1 mars 2004 av Patek Philippe
Twilight_Zound Postat 1 mars 2004 Postat 1 mars 2004 (redigerat) Fungerar samplingarna i låten på din dator. Om han har skickt rnsén direkt påverkas den ju inte av Reason-Skyddet Att man inte ska kunna ändra eller så i filen. Redigerat 1 mars 2004 av Twilight_Zound
insolitus Postat 1 mars 2004 Postat 1 mars 2004 Kolla i Song Selfcontained Settings i File-menyn. (Tror att den heter så.) Där klickar du i en ruta nere till vänster så att den inte är förkryssad, då vill resaon spara ljuden i låten på din dator och du gör bara som den säger! 🙁 Det här borde funka!
Patek Philippe Postat 2 mars 2004 Trådstartare Postat 2 mars 2004 Kolla i Song Selfcontained Settings i File-menyn. (Tror att den heter så.)Där klickar du i en ruta nere till vänster så att den inte är förkryssad, då vill resaon spara ljuden i låten på din dator och du gör bara som den säger! 😉 Det här borde funka! Tack! Nu är jag glad igen! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.