dgg93 Postat 2 september 2011 Postat 2 september 2011 hej tänkte bara kolla om man kunde få lite respons på sina egendesignade kläder, skinnjackor än så länge bara. Har ritat i photoshop men skulle gärna vilja jobba med detta i framtiden. Kommentera hellre på bloggen än här... (detta är ett skolprojekt) tänkte göra lite rockiga kläder 🙂 tacksam för svar http://rockyourstyle.blogg.se/?tmp=03000021
debatt Postat 2 september 2011 Postat 2 september 2011 Tuff! Snyggt snitt, med överdriven armlängd och extremsmal midja. 🙂
dgg93 Postat 3 september 2011 Trådstartare Postat 3 september 2011 Ja kanske det, men den är för damer och tänkte att det är ganska inne med kort midja 🙂
SadamJR Postat 3 september 2011 Postat 3 september 2011 Inte alls dumt. Ser ut precis som en jacka jag hade när jag körde mc förr i världen.
debatt Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Ja kanske det, men den är för damer och tänkte att det är ganska inne med kort midja 🙂 Jag skrev inget om kort midja, men det kan nog stämma att jackan är kort, ja.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.