Jump to content
Annons

Hej hej.. en ny varelse på forumet

FuJiSuN

Recommended Posts

Kille på 28 år som brinner för musik. Gitarren i första fack, skivorna i andra och tjejen i tredje. Det vet hon om o har wainat om detta i fem år.

Är metalist i grunden som med åren glidit över (regraderat enligt vissa) till pop/rock. Arbetar flitigt i tid och otid med min Roland vs-1824. En maskin jag e mycket nöjd med.

Då mitt musikaliska jag växte upp i en replokal med lånade grejer är jag sämst i världen när det kommer till all teknik utöver gitarrförstärkare och fotpedaler. Jag fattar ingenting typ..känner mig som en dum silikonblondin fast jag e svartskalle. Men men..så länge skutan den går o hjärtat pumpar på..så lär man väl sig..med lite hjälp från medmusikanter o kamrater.. jag e konstnär o inte studiotekniker..mixning, ljud, effekter har jag ingen koll på..hoppas jag kan få hjälp med det här..

/Adel

Redigerat av FuJiSuN
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.