evilution Postat 1 mars 2004 Postat 1 mars 2004 Kolla in vår sajt. På downloadlänken finns inspelningar om vi gjort i replokalen... Vill gärna ha syn"pung"ter... Dom ligger uppe på Mp3 så ljudet har ju inte samma tryck som wave... Men det funkar ju ändå... Evilution
wicked_s Postat 1 mars 2004 Postat 1 mars 2004 (redigerat) Detta var pure evil! Kolla även in ett klipp ifrån mitt pågående projekt, Heavy Metal Solo Of Death Redigerat 2 mars 2004 av wicked_s
Bengan (oregistrerad) Postat 2 mars 2004 Postat 2 mars 2004 Evil it was...lite onödigt dåligt ljud på mp3:an jag lyssnade på....men fullt ös var det....
Print Postat 26 maj 2004 Postat 26 maj 2004 Wicked, ditt solo är ju fanimej underbart. Ruggans sköna trummor och ett jävlar drivtempo! Ser fram emot att höra hela låten någon gång. Kan jag höra mer av dig någonstans?
tordA Postat 26 maj 2004 Postat 26 maj 2004 hittade ingen musik 😄😆 men en knasig länk på download: file:///C:/Hemsida%20Evilution/Grafik/DownloadPresentation.jpg du vet nog vad det skall vara 😏 om ni låter som det ser ut på bilderna: FIXA DOWNLOAD FORT SOM F@@ 😄 tack
Lundin Postat 26 maj 2004 Postat 26 maj 2004 Håller med Rockis...bilderna lovar hell on earth..fixa länken NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😄 gammal heavypanna som man är...uj uj uj.. jag vill höra... /D
evilution Postat 26 maj 2004 Trådstartare Postat 26 maj 2004 Vi har tyvärr lite strul med downloadsidan för tillfället. Vi har just spelat in två nya rykande spår. Dom kommer upp på downloadlänken under nästa vecka.Hoppas jag. Sitter å mixar nu. Skall mastras under nästa vecka så prova gärna då eller leta vår logga på sweden rock å få en skiva själv. Stay heavy and spread the heavy metal message...
Lundin Postat 26 maj 2004 Postat 26 maj 2004 Vart är ni hemmahörande? något lir on-the-road i sommar? /D
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.