Dingbats Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Det har varit en väldig massa nertid på sistone, och som användare är det frustrerande att leva i ovisshet om hur länge det kommer att pågå och vad som ligger bakom. Naturligtvis är det ännu mer frustrerande för er administratörer, men jag skulle ändå vilja ha någon liten förklaring, så man inte känner sig helt utlämnad till slumpen om forumet kommer ligga uppe imorgon eller inte. Kan man få det?
Tjabbalabba Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Det har varit en väldig massa nertid på sistone, och som användare är det frustrerande att leva i ovisshet om hur länge det kommer att pågå och vad som ligger bakom. Naturligtvis är det ännu mer frustrerande för er administratörer, men jag skulle ändå vilja ha någon liten förklaring, så man inte känner sig helt utlämnad till slumpen om forumet kommer ligga uppe imorgon eller inte. Kan man få det? Ja detta forum verkar faktiskt ha nätrekord i downtime. Liiite pinsamt när det är IDG som står bakom.
ONSatan Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 (redigerat) Ja detta forum verkar faktiskt ha nätrekord i downtime. Liiite pinsamt när det är IDG som står bakom. Säkert en Apple-server som strular 😉 (eller så är det fel kvalitet på elkabeln, eller så hade de glömt att köra installationsskivan i en CD-svarv...) Redigerat 30 augusti 2011 av ONSatan 1
KillwithSkill Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Gött att folk lever sina liv genom denna skitsajt! Klubb blåbär!
Tjabbalabba Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Säkert en Apple-server som strular 😉 (eller så är det fel kvalitet på elkabeln, eller så hade de glömt att köra installationsskivan i en CD-svarv...) Tror nog mer på att det är ditt helt poänglösa babblande som sänkt forumet.
Sonefors Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Jag tycker också att det är tråkigt att sajten ligger nere titt som tätt. Macworld ligger ju aldrig nere.
Tjabbalabba Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Jag tycker också att det är tråkigt att sajten ligger nere titt som tätt. Macworld ligger ju aldrig nere. Beror nog på prioriteringar. IDG drar säkert in mer pengar på den siten.
hegobald Postat 6 oktober 2011 Postat 6 oktober 2011 Hmm.. Vad är det frågan om nu då? Detta mötte mig i kväll då jag besöker forumet! http://awesomescreenshot.com/059lvssb9 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.