Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har kört i fl i runt 5 Är men kÀnner att jag utvecklas vÀldigt lÄngsamt, det finns inga tutorials med tekniker jag inte redan kan och jag har inga kompisar som producerar heller, finns det nÄgon slags kurs man kan gÄ eller nÄtt, blir galen pÄ att fortsÀtta hÄlla pÄ att göra medemÄttig musik

Annons
Postat

Sök samarbetspartner över nÀtet! Försök hitta nÄgon mer i samma situation. Det finns jÀttemÄnga forum med folk vÀrlden över som söker samma sak. Försök ocksÄ att inte begrÀnsa dig till programmet - det Àr förmodligen inte pga att du inte Àr tillrÀckligt duktig i FLS som musiken blir "medelmÄttig". Jag Àr lite i samma sits, vad gör du för typ av musik? Jag kör inte FLS, men det gÄr alltid att samarbeta ÀndÄ (skicka midi/audio bounce).

Postat

jag gör allt möjligt just nu men vill ju inget annat Àn att börja nisha mig och skapa mitt eget sound inom elekrogenren.

Postat

Ett annat arbetssĂ€tt kanske kan fĂ„ dig att tĂ€nka i nya banor. Testa t.ex Ableton Live.. Finns ju demo att ladda hem.. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.