Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har kört i fl i runt 5 år men känner att jag utvecklas väldigt långsamt, det finns inga tutorials med tekniker jag inte redan kan och jag har inga kompisar som producerar heller, finns det någon slags kurs man kan gå eller nått, blir galen på att fortsätta hålla på att göra medemåttig musik

Annons
Postat

Sök samarbetspartner över nätet! Försök hitta någon mer i samma situation. Det finns jättemånga forum med folk världen över som söker samma sak. Försök också att inte begränsa dig till programmet - det är förmodligen inte pga att du inte är tillräckligt duktig i FLS som musiken blir "medelmåttig". Jag är lite i samma sits, vad gör du för typ av musik? Jag kör inte FLS, men det går alltid att samarbeta ändå (skicka midi/audio bounce).

Postat

jag gör allt möjligt just nu men vill ju inget annat än att börja nisha mig och skapa mitt eget sound inom elekrogenren.

Postat

Ett annat arbetssätt kanske kan få dig att tänka i nya banor. Testa t.ex Ableton Live.. Finns ju demo att ladda hem.. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.