ThomasJ Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Här min signatur för stor o störande eller funkar det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Tja nu när du frågar så kanske den kunde minskas ett par tum. Det blir så jobbigt att bläddra om du kommer med många inlägg. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Snyggt!! ...men skulle kanske inte skada om den är liiiiiiiiiiite mindre. Bah lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 (redigerat) Ungefär 40% mindre.... Edit: Ändrade från 60 till 40 %.... 😆 Redigerat 16 februari 2005 av Grahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Bort med den!! Alltså.. Förbjud banners. Vad är det för mening med dom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Reklam Duh Lite stor är den kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Snygg! Men för stor... speciellt de där pluggarna på jb gör att loggan blir så mycket högre, än om det är snyggt. Har du verkligen registrerat djbox som varumärke? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Mindre helt enkelt. Den där var... väldigt stor. Som tidigare sagt, det blir väldigt störande om det är väldigt många inlägg i en tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 320x60 minst, 370x60 max, annars kan det vara *typ* ///minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Njäe, inte spamma ner det här forumet med banners också. Räcker med avatar, där har du ju en bild. Eftersom du frågar; den är för stor och störande, helst inget alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esa Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Om du skall ha en banner, varför inte i GIF-format så blir den renare. Sedan skulle det bli snyggare om den vore mindre. Nopp, helst inga banners alls... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Min "banner" är väl fin? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Oj, så svamligt. Editerade detta inlägg två gånger inom väldigt kort tid då jag insåg att jag klantat mig i browserns inställningar. Hehe. Ja, det där var verkligen svamligt.. jag förstår inte alls. 😆 Nåja, då frågar jag som jag tänkt från början. Är mina småbilder till länkarna här nedan för mycket? Vanliga textlänkar ser så tråkiga ut men en jättefläskig banner är som ni säger mest bara irriterande. Det här tyckte jag var en bra kompromiss. Eller? Jag hade lagt dem vågrätt istället för att stapla dem lodrätt ovanpå varandra, dvs så att de bara blir en (1) banner i höjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Oj, så svamligt. Editerade detta inlägg två gånger inom väldigt kort tid då jag insåg att jag klantat mig i browserns inställningar. Hehe. Nåja, då frågar jag som jag tänkt från början. Är mina småbilder till länkarna här nedan för mycket? Vanliga textlänkar ser så tråkiga ut men en jättefläskig banner är som ni säger mest bara irriterande. Det här tyckte jag var en bra kompromiss. Eller? Funkar fint, men håller nog med hacke. Det är inte en stor färgblobb i alla fall, vilket är det som är mest störande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 16 februari 2005 som sagt banner var störande kom jag på .. tog bord det hela Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.