Fredrix Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 (redigerat) Har för första gången lyckats fått problem med reason. När jag öppnar en av mina rns filer med ett nytt projekt jag jobbat med så kommer allt upp förutom det i sequenser delen 😉 vad beror detta på? alla nnxts osv dyker upp men i den nedre rutan är det bara helt grått, inga sequenser tracks finns kvar längre och jag är 100% säker att dom fanns där när jag sparade ner låten. Vill gärna undvika detta i framtiden. Nån som haft samma problem? Redigerat 16 februari 2005 av chrisB Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 [Ändrade Titeln.] Är inte seq delen bara gömd? Dvs nerdragen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Antagligen är det som chrisB säger... Pröva att sätta musen precis mellan racket och transportpanelen....Då borde du få upp en liten dubbelpil som du kan dra upp sequensern med. Pröva annars Windos--->Attach/Detach sequenser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Audiomaniker Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Hej! Lyckas bara ibland få sequenser-delen att "förlängas" (åt höger) - vanligtvis kan man klicka på vadsomhelst, det går bara inte. Vad görA* för fel? Mvh A* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrix Postat 16 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 16 februari 2005 Nepp inget strul med det, jag kan se loopen o allt, men det är tomt i övrigt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Audiomaniker Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Hej! (Korkad fråga men) Låter det nåt, eller är det tyst? Mvh A* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Inte haft några problem med det. Förmodligen har du glömt å spara.. tyvärr. 😮 Förresten A*udiomaniker, varför skulle det spela någon roll om det låter eller inte? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Attach sequencer? Tile windows? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Förresten A*udiomaniker, varför skulle det spela någon roll om det låter eller inte? 🙂 Om det låter så finns tracksens nånstans, ifall det inte låter kan han ju råkat radera tracksen av misstag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrix Postat 16 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 16 februari 2005 Nu efter att jag öppnat den för typ 15:e gången så fungerar det 😆 man ska aldrig underskatta spöken i burken 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 17 februari 2005 Dela Postat 17 februari 2005 insolitus Postat den 16 February 2005, 19:28 Om det låter så finns tracksens nånstans, ifall det inte låter kan han ju råkat radera tracksen av misstag. Jaså? Om det låter kan det ju lika gärna vara en redrum som spelar upp samplingar programerade i dess egen sequncer, eller kanske ljud som spelas upp från nån synth/sampler som blir triggad av en matrix.. så det stämmer inte alls. 🙂 Så det var bara nått knas i ett mer eller mindre felfritt program för övrigt visar historien.. skönt för dig! 🙂 //smulz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 18 februari 2005 Dela Postat 18 februari 2005 ...och jag som hoppades att tråden skulle handla om filmen strul... En Björn Skifs i högform. Eller? 🙂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 18 februari 2005 Dela Postat 18 februari 2005 ...och jag som hoppades att tråden skulle handla om filmen strul 😉 vänta bara.. det kommer, den glider nog in på det alldeles strax... 😆 //smul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.