Bebopkeys Postat 20 augusti 2011 Postat 20 augusti 2011 Helt plötsligt vill inte F11 längre. Inget händer när jag trycker F11 eller väljer Vst instruments under fliken Devices. Funkar inte i Device panelen heller:-( Det har aldrig varit något problem förrän idag. Vad göra? mvh/Janne
cornado Postat 20 augusti 2011 Postat 20 augusti 2011 Hej Janne Kolla så att keyboard inställningarna är rätt i kontrollpanelnen
DrivKraft Postat 20 augusti 2011 Postat 20 augusti 2011 God afton. Du har inte råkat slänga rutan utanför cubase egna eller gömt undan den eller så? Prova att dra i cubasefönstret lite...se om den inte ligger där gömd nånstans. Vill minnas att jag hade något liknande problem när jag började med cubase. Nåväl, en tanke bara. Hoppas att det löser sig för dig. Fridens..
Bebopkeys Postat 21 augusti 2011 Trådstartare Postat 21 augusti 2011 God afton. Du har inte råkat slänga rutan utanför cubase egna eller gömt undan den eller så? Prova att dra i cubasefönstret lite...se om den inte ligger där gömd nånstans. Vill minnas att jag hade något liknande problem när jag började med cubase. Nåväl, en tanke bara. Hoppas att det löser sig för dig. Fridens.. Precis så var det:-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.