Jump to content
Annons

Problem med dubbla skärmar i logic

patfred

Recommended Posts

Har ett litet men ack så störigt problem. Har precis införskaffat mig en extern skärm till min macbook pro och allt funkar hyfsat men det är en sak jag stör mig på. Varje gång jag öppnar en synth eller ja egentligen vad som helst, så öppnas den på macbookens skärm så jag får sitta och dra över alla saker till den externa. Hur får jag sakerna att öppnas direkt på den externa? Jag vet att man kan köra skärmdubblering i inställningarna men jag vill helst kunna ha två "separata" skärmar så finns det nåt annat alternativ?

Dela på andra sajter

Annons
BurninSven (oregistrerad)

Dom öppnas där du sist hade dom så är det för mig i alla fall, alltså nästa gång du öppnar projektet.

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Om du lägger upp saker som du vill ha det och sen Låser ScreenSet, så det blir en prick framför i menyn högst upp, så får du alltid det upplägget.

Sen kan du ju ha flera olika screensets för olika ändamål väljer bara med siffertangenterna 1-9.

Underskattad funktion som var oumbärlig i tidiga Logic versioner,nu känns den inte lika livsviktig men praktisk att hoppa mellan olika Folders eller Zoomlägen, pluggins etc.

/X

Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Det spelar ju ingen roll vad vi säger han har ju dumpat tråden för länge sedan undrar varför han startade den. Typ det vore på sin plats att säga tack för tipsen eller var det Ibsen

Redigerat av BurninSven
Dela på andra sajter

Det spelar ju ingen roll vad vi säger han har ju dumpat tråden för länge sedan undrar varför han startade den. Typ det vore på sin plats att säga tack för tipsen eller var det Ibsen

Oj då purken? Sorry men glömde typ av tråden.. Men tack ska ni ha iaf..

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.